Jeg ved godt nok ikke hvad jeg skal gøre pt. Er fuldstændig på røven økonomisk, jeg leder og leder eder arbejde men uden held. Har taget en fin uddannelse der kostede blod, sved og tårer og pt kun har resulteret i SU-gæld. Vi har fået barn nr 3 og det er skønt, men det gør også bekymringerne og de økonomiske problemer større.
Min mand er under uddannelse, men klarer sig ikke godt. Jeg ved ikke om han er doven, dum eller deprimeret men det er en kæmpe stressfaktor.
Man mands familie har desuden svigtet 100% i forbindelse med at en ad hans forældre døde. Men jeg kan vel ikke tvinge dem til at støtte ham? De løj, fortiede ting og droppede nærmest al kontakt ved dødsfaldet som selvfølgelig kom noget bag på mig (de vidste dog det ville ske). Det er desuden min klare opfattelse at de snød mht arv, men penge er selvfølgelig ikke der vigtigste (selv om vi vender hver en øre her).
Jeg har selv kun én forælder som faktisk hjælper rigotgt meget, men alligevel er vedkommende pt faktisk mest optaget af sig selv og det er fair nok, men jeg føler bare vi tit mangler nogen i hverdagen, ikke mindst nogle der er nærværende når vi så er sammen.
Jeg ved at jeg er en dårlig kæreste også , men det synes jeg også min mand er. Jeg synes bare hver dag er en kamp. Jeg har ikke engang lyst til at brokke mig her, for det er som at åbne Pandoras æske. Selv om der er mange flere ting der går mig på, så synes jeg sådan set de ting jeg har sktevt her fylder rigtigt meget og jeg føler virkelig bægret er fyldt.
Men hvad skal jeg gøre? Jeg har ikke lyst til at være deprimeret men jeg har heller ikke fortjent den her situation og jeg føler mig så fanget. som om at ligegyldigt hvad jeg gør, så er det spildt energi. Jeg føler mig faktisk deprimeret men ikke at jeg skal i behandling, for hvad nytter det? Det løser jo ingen af de problemer jeg kæmper med. Men hvorfor er al energi så spildt? er jeg bare altid mega uheldig eller hvad sker der?
Jeg føler mig også som en dårlig mor fordi vi er fattige, og mine tanker kredser konstant om hvordan jeg får os ud af den her situation. Men jeg føler jeg står meget alene med det. Og at jeg sidder fast.
Nu kom jeg da ud med det på skrift. Men pyh.. Det er så hårdt hver dag.