Hjælp til gave til PIGE på 2 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Tut

Hej,

Min venindes datter bliver 2 på søndag, og vi vil gerne komme med en gave.

Men jeg er lost - hvad leger piger med?

Er det for tidligt med en dukke?

Hvad hitter hos jeres piger??

Prisen skal være 200-300 kr.

Knus

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

ann-kristina

Uha nej det er slet ikke for tidligt med en dukke. Her er Emilies yndlingslegetøj absolut babyborn dukken. Den har oceaner af tøj, høj stol (sidder med ved spisebordet), bæresele osv. Hvis pigen har en dukke i forvejen er jeg også sikker på at et puslebord til dukken vil være et stort hit. Her har Emile bare ikke plads på sit lille værelse til et dukkepuslebord, men dukken får skiftet ble, nyt tøj osv igen og igen og igen. På sådan en fridag kan den godt skifte ble 20 gange.
Ellers er malebøger og farver også godt.
Legemad
Sovepose?
Udklædningstøj (prinsesseting)

Anmeld

17. september 2009

Kaufie

En ikke-køns-specifik gave, som hitter BIG TIME herhjemme pt er modelervoks - Play Doh tror jeg det hedder - vi har fx ismaskinen. Der findes en del ekstramaterialer, så prisen skulle nok passe.

Anmeld

17. september 2009

linemus

Dukker hitter bestemt også her, de skal bare helst ikke have tøj på Så bliver det i hvert fald trukket af omgående. Dukker, bamser, klæd ud tøj/ting (sko, hatte, armbånd...), bøger, legekøkkenting og mad - det er vist det, der bruges mest her.

Hvad med sådan et Rubens Barn? Dem her, som Nanna og Signe har, koster 300,-. Det er helt tossede med dem nu (efter at have været totalt ligeglade i over et år). Nanna havde den med i dp i to uger i træk

Anmeld

18. september 2009

Tut

linemus skriver: