Hvordan ved man det skal være nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. september 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er begge skruk. Han vil gerne snak om børn osv, men når jeg spørger om hvornår han gerne vil så ved han det ikke. Han vil gerne inde for den nærmeste fremtid, men han siger det sker når det sker. Vi beskytter os med piller lige nu. Vi har begge uddannelse, arbejde osv så der intet problem der og er begge i 20 erne.

Hvordan vidste du og din mand/kæreste at det var nu i skulle prøve? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er begge skruk. Han vil gerne snak om børn osv, men når jeg spørger om hvornår han gerne vil så ved han det ikke. Han vil gerne inde for den nærmeste fremtid, men han siger det sker når det sker. Vi beskytter os med piller lige nu. Vi har begge uddannelse, arbejde osv så der intet problem der og er begge i 20 erne.

Der er aldrig et godt tidspunkt. Man skal bare springe ud i det. Når først den lille kommer så bliver man helt klar. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Når i er blevet trætte af drukture med venner hver weekend og har fået løbet hornene af jer

Anmeld Citér

20. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Da vi begge havde lysten, synes jeg ikke at der var så meget mere at rafle om... det passede godt ind i vores liv og vi følte os klar... egentlig en meget simpel beslutning. Vi var (og er) på ingen måder færdige med at være "unge" - men indstillet på.at livet ville blive anderledes og i en periode kræve mindre "sjov og ballade". God fornøjelse

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd   

Anmeld Citér

20. september 2015

Spireren

Her hjemme har det i længere tid og gået med tanken om baby, vi har været skruk begge to især her på det sidste, da mange i vores omgangskreds får nu

Vi er lige, eller nok mest mig blevet enig om, (jeg er på kobberspiral), at jeg smider spiralen i den her mdr.

Jeg blev ved med at mase på ved kæresten i længere tid, om han var med på det eller ej, jeg fik ham til sidst til at svare, han svarede faktisk at det kunne han ikke rigtig give et svare på, og han ville nok aldrig rigtigt kunne svare på det, han viste simpelthen ikke om han var helt klar eller ej.

Så jeg tog springet, og efter jeg har taget beslutningen virker han faktisk mere klar.

håber det måske gav lidt mening

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Spireren skriver:

Her hjemme har det i længere tid og gået med tanken om baby, vi har været skruk begge to især her på det sidste, da mange i vores omgangskreds får nu

Vi er lige, eller nok mest mig blevet enig om, (jeg er på kobberspiral), at jeg smider spiralen i den her mdr.

Jeg blev ved med at mase på ved kæresten i længere tid, om han var med på det eller ej, jeg fik ham til sidst til at svare, han svarede faktisk at det kunne han ikke rigtig give et svare på, og han ville nok aldrig rigtigt kunne svare på det, han viste simpelthen ikke om han var helt klar eller ej.

Så jeg tog springet, og efter jeg har taget beslutningen virker han faktisk mere klar.

håber det måske gav lidt mening

Tak det giver menig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.