Christine skriver:
Det er jeg ked af på jeres vegne, det er bare så hårdt
Fandt i ud af hvad hun fejlede?
Jeg tror også jeg ville vælge at snakke om at hun er i himlen og har det godt igen. Også selv om vi ikke rigtigt er kristne og jeg ved mange nok vil synes det er dobbeltmoralsk. Og det er jo ikke som sådan løgn, for hvem.ved
Men det kommer måske også lidt an på barnets alder, hvad man kan fortælle.
Nej det gjorde vi ikke.
Symptomerne pegede på flere forskellige ting.. Det var en ret grov omgang. Hun gik og kastede/brækkede nærmest størknet blod op og kunne ikke gøre noget til sidst og væltede rundt og gad ikke jagte kattene eller spise.. Drak en masse men kunne intet holde i sig.. Hun skrumpede ind til ingenting på 2 dage..
Dyrlægen anede ikke sine gode råd desværre i starten. Han gav hende to dage til at komme i bedring efter nogle indsprøjtninger ellers var det til røntgen osv. Opkast med blod startede først da jeg kom op til hende Torsdag middag.. Jeg bor på fyn og hun boede i Randers. Hun boede hos de gamle pga jeg ikke havde plads til hende mere efter bruddet med min eks for 3 år siden.
Det var hårdt at se en man har opfostret og taget sig af gå til på den måde.. Det er ikke min første hund jeg mister lige pludselig, men ved hende her gjorde det sgu mere ondt end sædvanligt.
Ja forklaring omkring hundehimlen fik han fortalt og vi har været henne med blomster (knægtens eget forslag), hvor hun er begravet.. men af en 4 årig, så er han meget skarp 
Anmeld
Citér