At tabe sit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2015

Mami

Faldt af en gynge med min 1,5 årige �� 

Jeg landede nederst (thank god!) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

A.n.onym.

Anonym skriver:

Puha har haft den grimmeste oplevelse i dag 

står midt i en flytning og min mor passer min kære datter inde på hendes værelse, da der er mega flytterod støder min mor på en skuffe som ligger på gulvet, af rent og skær refleks fordi hun er ved at falde giver hun slip på mit barn som ligger i en dyne og sover. Altså hun tager min pige. De første 10 sek sker der ikke en skid og først der efter går det rigtigt op for min pige at hun skal græde, og hu hyler i næsten 20-30 min og jeg og min mor prøver at trøste hende 

Selvfølgelig ved jeg at min mor ville ønske der ALDRIG var sket, og der skete heldigvis  ikke en dyt med min pige, hun har hverken fået en bule eller et blå mærke selvom hun sandsynligvis har ramt med hovdet først. Hun har været som hun plejer hele dagen efterfølgende, spist, skidt, leget, hygget og været fuldstændig sid selv

nu vil jeg så høre om der er andre som har prøvet at tabe sit barn eller tane en anden persons barn? 

Jeg har selv tabt vores to ældste en gang hver - der sker desværre ind imellem uheld, og så længe at i er der til at trøste, tror jeg ikke at det er noget hun husker - men puh for et chok, det er jo ens guldklump - knus til dig - det skal nok gå 

Anmeld Citér

19. september 2015

Benjamins'mor

Min søn er trillet ned fra sofaen og min datter har taget turen udover puslebordet, der er heldigvis ikke sket dem noget og min datter var så heldig at lande i en bunke bamser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.