At tabe sit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2015

Anonym trådstarter

Puha har haft den grimmeste oplevelse i dag 

står midt i en flytning og min mor passer min kære datter inde på hendes værelse, da der er mega flytterod støder min mor på en skuffe som ligger på gulvet, af rent og skær refleks fordi hun er ved at falde giver hun slip på mit barn som ligger i en dyne og sover. Altså hun tager min pige. De første 10 sek sker der ikke en skid og først der efter går det rigtigt op for min pige at hun skal græde, og hu hyler i næsten 20-30 min og jeg og min mor prøver at trøste hende 

Selvfølgelig ved jeg at min mor ville ønske der ALDRIG var sket, og der skete heldigvis  ikke en dyt med min pige, hun har hverken fået en bule eller et blå mærke selvom hun sandsynligvis har ramt med hovdet først. Hun har været som hun plejer hele dagen efterfølgende, spist, skidt, leget, hygget og været fuldstændig sid selv

nu vil jeg så høre om der er andre som har prøvet at tabe sit barn eller tane en anden persons barn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Hectar

Anonym skriver:

Puha har haft den grimmeste oplevelse i dag 

står midt i en flytning og min mor passer min kære datter inde på hendes værelse, da der er mega flytterod støder min mor på en skuffe som ligger på gulvet, af rent og skær refleks fordi hun er ved at falde giver hun slip på mit barn som ligger i en dyne og sover. Altså hun tager min pige. De første 10 sek sker der ikke en skid og først der efter går det rigtigt op for min pige at hun skal græde, og hu hyler i næsten 20-30 min og jeg og min mor prøver at trøste hende 

Selvfølgelig ved jeg at min mor ville ønske der ALDRIG var sket, og der skete heldigvis  ikke en dyt med min pige, hun har hverken fået en bule eller et blå mærke selvom hun sandsynligvis har ramt med hovdet først. Hun har været som hun plejer hele dagen efterfølgende, spist, skidt, leget, hygget og været fuldstændig sid selv

nu vil jeg så høre om der er andre som har prøvet at tabe sit barn eller tane en anden persons barn? 

Kram Jeg har ikke selv prøvet at tabe et barn på gulvet, men både min søster og jeg blev tabt som børn. Min søster i en tjørnehæk og jeg på perlesten. Der er ingenting sket, men vores far var rigtig ulykkelig bagefter. Tror bare det er noget der sker en gang imellem.

Anmeld Citér

18. september 2015

fo82

Katafalk skriver:

Kram Jeg har ikke selv prøvet at tabe et barn på gulvet, men både min søster og jeg blev tabt som børn. Min søster i en tjørnehæk og jeg på perlesten. Der er ingenting sket, men vores far var rigtig ulykkelig bagefter. Tror bare det er noget der sker en gang imellem.

Oooohhhhh noooo og så lige i en tjørnehæk - jeg kom helt til at grine det er jo dobbelt op på uheld :-P 

Anmeld Citér

19. september 2015

Mamalou

Jeg har aldrig tabt min søn, men jeg har prøvet at hans barnevogn røg ned på perronen, da vi skulle stige af toget. Der var en mand, der tilbød sin hjælp, men slap vognen inden den kom ned til jorden. Min søn vågnede meget brat, men der sket ikke noget. Jeg tudede hele vejen hjem fra toget, havde det simpelthen så skidt med episoden, så jeg kender til dine følelser! Det er bare ikke rart! Jeg tænker, at så længe din datter opfører sig som hun plejer, så er alt som det skal være.

Anmeld Citér

19. september 2015

Cirkus1900

Nu det ikke et spædbarn jeg har mere. Men her i sommerferien var vi på ferie med familien, hvor min tårn høje bror bære på min 2 årige søn. Han mister fodfæstet, da der pludselig står en lille pille/bøje som var rund. Han prøver at ramme noget med foden for at finde balancen, men fejler. Og bang midt på gaden, lander de, min bror får taget fra med albuen og min søn rammer asfalten med baghovedet. Jeg panikken og går væk med ham og han skriger - godt tegn- tjekker ca 100 gange baghovedet og kan se der er en ok fin bule, med blodspræninger under huden, men intet hul. Det viser sig min bror tog det meste af faldet med albuen og havnede på skadestuen og fik ødelagt brusken og syet.

Anmeld Citér

19. september 2015

Carina:-)

Nej men har selv prøvet at falde med min ældste i armene og faldt heldigvis på siden for ellers havde jeg da mast ham for jeg slap ikke men knuede ham ind til mig imens .

Heldigvis var han pakket ind i en dyne så han vågnede ikke engang ,men jeg havde et kæmpe stort blåt mærke på hoften og i ansigtet flere dage efter .

Anmeld Citér

19. september 2015

charthys

Jeg har lavet den klassiske med at hun smuttede  ned fra puslebord et,  - det var helt klart værst for Moderen

Anmeld Citér

19. september 2015

Hectar

fo82 skriver:

Oooohhhhh noooo og så lige i en tjørnehæk - jeg kom helt til at grine det er jo dobbelt op på uheld :-P 

Og så var der selvfølgelig også den gang, hvor mine søstre svingede mig frem og tilbage. Midt i luften fik den ene overbalance og gav slip på mig. Det kostede en fortand (heldigvis en mælketand). Kan se jeg har været ret heldig med min familie 

Anmeld Citér

19. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er både smuttet ned fra sofaen og fra puslebordet..  Og sørme også fra dobbeltsengen..

Og så kom hendes far en dag til banke hendes hoved op i skråvæggen da han tog hende op fra tremmesengen.  Alligevel er hun idag en sund og rask 1 årig som næsten hver dag har nye skrammer.

Selvom man som forældre bliver meget forskrækket og har det  forfærdeligt med episoden så kan de små altså holde til rigtig rigtig meget uden at tage skade. De er bygget til at blive håndteret af forældre der ikke altid er lige perfekte, og laver fejl

Anmeld Citér

19. september 2015

ung-mor-2014

Har aldrig tabt min datter, men hun har taget nogle ture, faldt ned fra madrassen på gulvet, hovedet først, dobbelt sengen og i går gik jeg i to sek, fik hun fat på en stol og den væltede, ned over hende ��

tro mig jeg har tuder mere end min datter alle de gange, men har fået afvide af min mor jeg selv var sådan da jeg var lille, og jeg fejler nu intet ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.