Hindbærblade te? Virkning :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2015

Sissel

heldyr skriver:

Hmm! Det må jeg prøve! Hvordan fungere det? At tage brystvorten mellem fingrene og bare nulre? :p

Ja noget i den stil at stimulere dem.. Det føles lidt mærkeligt (for mig, da jeg gjorde det), men var virkelig desperat, og da jeg kunne mærke at det virkede, så blev jeg ved

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

heldyr

Benjamins'mor skriver:

Jeg havde også graviditets betinget leverkløe og prøvede hindbærblade te. Det hjalp ikke en dyt på mig, jeg gik 5 dage over og skulle sættes igang 41+0, men teen smager nu meget godt.

Ja teen smager faktisk rigtig godt! Heldigvis :p men de sætter mig senest igang til termin, jeg får nemlig ingen søvn overhovedet og kradser snart huden af mig selv!  

Anmeld Citér

19. september 2015

Benjamins'mor

heldyr skriver:

Ja teen smager faktisk rigtig godt! Heldigvis :p men de sætter mig senest igang til termin, jeg får nemlig ingen søvn overhovedet og kradser snart huden af mig selv!  

Sådan havde jeg det også og var konstant inde og få taget blodprøver de sidste 5 uger og skulle hele tiden faste inden blodprøverne. Men de sagde de tidligst måtte sætte mig igang 1 uge over termin. Så jeg fik tid til igangsættelse 15/10-2013 i uge 41+0 men gik selv i gang og fødte 13/10-2013 40+5. 

Jeg fik bare noget salve jeg skulle smøre på, det mente de ville hjælpe men det gjorde det overhovedet ikke. 

Anmeld Citér

19. september 2015

heldyr

Benjamins'mor skriver:

Sådan havde jeg det også og var konstant inde og få taget blodprøver de sidste 5 uger og skulle hele tiden faste inden blodprøverne. Men de sagde de tidligst måtte sætte mig igang 1 uge over termin. Så jeg fik tid til igangsættelse 15/10-2013 i uge 41+0 men gik selv i gang og fødte 13/10-2013 40+5. 

Jeg fik bare noget salve jeg skulle smøre på, det mente de ville hjælpe men det gjorde det overhovedet ikke. 

Måske de er blevet mindre strikse omkring det?   jeg skal ihvertfald snakke med dem på mandag om hvordan og hvorledes, for kan heller ikke tåle medicinen

Anmeld Citér

19. september 2015

Benjamins'mor

heldyr skriver:

Måske de er blevet mindre strikse omkring det?   jeg skal ihvertfald snakke med dem på mandag om hvordan og hvorledes, for kan heller ikke tåle medicinen

Hvis, så er det da rart. For det er ulideligt. Og når først man når termin bliver man helt desperat efter at føde, for kløen bliver bare værre.

Anmeld Citér

20. september 2015

Kun1somMIG

Lige den tråd jeg havde brug for 

Der er dog 3 uger til termin men min jm siger at går jeg i gang nu er det fint for baby er som baby skal være. 

Jeg har bækkenløsning og i weekend gjorde jeg noget der gjorde at jeg forstrakte samtlige led i mit bækken så går nu med krykker og når man har børn er det ret invaliderende.... 

Så jeg fik grønt lys af min jm til at prøve alt og er der ikke sket noget inden vores næste tid om 2 uger laver hun en gang hindeløsning på mig 

Anmeld Citér

20. september 2015

heldyr

Benjamins'mor skriver:

Hvis, så er det da rart. For det er ulideligt. Og når først man når termin bliver man helt desperat efter at føde, for kløen bliver bare værre.

Ja! Jeg har maks sovet 2 timer om natten i 2-3 uger, så kan slet ikke hænge sammen mere altså! Vil jo gerne helst føde naturligt, så håber at hun kommer idag

Det er galdesaltene der er høje ved mig, og det er vidst usundt for baby  

Anmeld Citér

20. september 2015

heldyr

Kun1somMIG skriver:

Lige den tråd jeg havde brug for 

Der er dog 3 uger til termin men min jm siger at går jeg i gang nu er det fint for baby er som baby skal være. 

Jeg har bækkenløsning og i weekend gjorde jeg noget der gjorde at jeg forstrakte samtlige led i mit bækken så går nu med krykker og når man har børn er det ret invaliderende.... 

Så jeg fik grønt lys af min jm til at prøve alt og er der ikke sket noget inden vores næste tid om 2 uger laver hun en gang hindeløsning på mig 

Ej forfærdeligt!  Håber da at noget virker så! 

Hvad er en hindeløsning?  Det har jeg slet ikke hørt om?  

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Kun1somMIG

heldyr skriver:

Ej forfærdeligt!  Håber da at noget virker så! 

Hvad er en hindeløsning?  Det har jeg slet ikke hørt om?  

Hindeløsning er når jm går op og løsner på nogle hinder oppe ved livmoderen. Slet ikke behageligt, kan gøre ondt og man kan bløde lige efter men... Det kan sætte skub i en fødsel hvis man er moden 

Jeg har tid på mandag så det blir spændende at se om der sker noget efterfølgende. 

Har du født?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

heldyr

Kun1somMIG skriver:

Hindeløsning er når jm går op og løsner på nogle hinder oppe ved livmoderen. Slet ikke behageligt, kan gøre ondt og man kan bløde lige efter men... Det kan sætte skub i en fødsel hvis man er moden 

Jeg har tid på mandag så det blir spændende at se om der sker noget efterfølgende. 

Har du født?

Jeg krydser fingre for dig!! 

Ja, jeg fødte sidste fredag, en fantastisk smuk lille pige :*

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.