Hindbærblade te? Virkning :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.980 visninger
19 svar
11 synes godt om
18. september 2015

heldyr

Jeg har 10 dage til termin og lider af leverbetinget graviditetskløe, så skal snakke med jordemoder på fødegangen om at blive sat igang imorgen!  Men tænker at det kunne være fedt at starte af mig selv, så nu prøver jeg med hindbærblade te! 

Er der nogle herinde der har prøvet det og vil fortælle hvordan det gik? :p

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heldyr skriver:

Jeg har 10 dage til termin og lider af leverbetinget graviditetskløe, så skal snakke med jordemoder på fødegangen om at blive sat igang imorgen!  Men tænker at det kunne være fedt at starte af mig selv, så nu prøver jeg med hindbærblade te! 

Jeg afprøvede næsten samtlige myter! Både hindbærblad the, timian the, vekage og amerikansk olie.. INTET virkede på mig... Begge the havde absolut ingen virkning at all... Vekagen gjorde mig bare syg, og den amerikanske olie lænkede mig til toilettet en hel dag

Anmeld Citér

18. september 2015

heldyr

MummiT skriver:

Jeg afprøvede næsten samtlige myter! Både hindbærblad the, timian the, vekage og amerikansk olie.. INTET virkede på mig... Begge the havde absolut ingen virkning at all... Vekagen gjorde mig bare syg, og den amerikanske olie lænkede mig til toilettet en hel dag

Haha øv!  :p 

Jeg har lidt plukveer nu, så håber at det kan sætte gang ilidt  

Anmeld Citér

18. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heldyr skriver:

Haha øv!  :p 

Jeg har lidt plukveer nu, så håber at det kan sætte gang ilidt  

Jeg havde masser af plukveer også

Det eneste der kom tæt på at sætte det igang var sex, men det gik i sig selv igen.. Og derefter var min daværende kæreste ikke interesseret i mere af den slags før efter fødselen  

Men ja, prøv det da

Anmeld Citér

18. september 2015

Sissel

Jeg forsøgte mig med ALT!! Det eneste der havde en egentlig effekt var at nulre brystvorter. Hvilket også gir go mening, når man tænker på at man får efterveer når man ammer efter fødslen

Anmeld Citér

18. september 2015

heldyr

Sissel skriver:

Jeg forsøgte mig med ALT!! Det eneste der havde en egentlig effekt var at nulre brystvorter. Hvilket også gir go mening, når man tænker på at man får efterveer når man ammer efter fødslen

Hmm! Det må jeg prøve! Hvordan fungere det? At tage brystvorten mellem fingrene og bare nulre? :p

Anmeld Citér

18. september 2015

migxher

Her hjalp det jeg drak så meget som jeg kunne få ned og efter 1,5 dag fik jeg veer ud af det blå. 

Anmeld Citér

18. september 2015

heldyr

migxher skriver:

Her hjalp det jeg drak så meget som jeg kunne få ned og efter 1,5 dag fik jeg veer ud af det blå. 

Jeg har drukket en liter siden kl 20, har lidt menstruationssmerter agtigt, men det er vidst det! Drikker mere imorgen of håber at det hjælper på mig også!

Anmeld Citér

19. september 2015

AnoMe

Jeg drak hindbærblade te i to uger før der skete noget.. Første tegn var at jeg havde uro i kroppen og kunne ikke falde i søvn.. Og så mærkede jeg pludselig et smæld i maven og vandet gik i en skylle.. 1 time efter vandet gik, fik jeg den første ve

Anmeld Citér

19. september 2015

Benjamins'mor

heldyr skriver:

Jeg havde også graviditets betinget leverkløe og prøvede hindbærblade te. Det hjalp ikke en dyt på mig, jeg gik 5 dage over og skulle sættes igang 41+0, men teen smager nu meget godt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.