Tattovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2015

Maja88

Anonym skriver:

Vedkommen ber mig at gå til lægen. 

Har to andre vedkommen os har lavet og der r INTET med dem hverken klør eller buler 

Jeg tænker du ikke kan tåle blækket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

Chellie

Mine tatoveringer (har en del store) klør også af og til, uden det betyder noget. Især de nyere kan jeg mærke nogen gange.

Huden er lidt ekstra sart, fordi det jo reelt er arvæv, og selvom din tatovering er overfladehelet, er den stadig meget ny. Mit råd er, at give den en god, mild fugtighedscreme hver gang du har været i bad, og evt oftere, hvis den føles meget tør. 

Jeg tror ikke umiddelbart, det er en allergisk reaktion, medmindre den buler virkelig meget ud. Allergisk reaktion ved tatoveringer vil vise sig meget tidligere, og meget alvorligere. Så, ingen panik, bare elsk din hud lidt mere end du plejer, med gode cremer, beskyttelse mod sol og generel omtanke.

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Er der farver i? Så kan det være en allergisk reaktion.

Nej det r der ikk - det hvid sort og grå og det r den eneste der klør og har fået lavet tre ret store ved den samme

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Mine tatoveringer (har en del store) klør også af og til, uden det betyder noget. Især de nyere kan jeg mærke nogen gange.

Huden er lidt ekstra sart, fordi det jo reelt er arvæv, og selvom din tatovering er overfladehelet, er den stadig meget ny. Mit råd er, at give den en god, mild fugtighedscreme hver gang du har været i bad, og evt oftere, hvis den føles meget tør. 

Jeg tror ikke umiddelbart, det er en allergisk reaktion, medmindre den buler virkelig meget ud. Allergisk reaktion ved tatoveringer vil vise sig meget tidligere, og meget alvorligere. Så, ingen panik, bare elsk din hud lidt mere end du plejer, med gode cremer, beskyttelse mod sol og generel omtanke.

Tror også at det r sån noget. Håber jeg. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg fik i sommers lavet et sleev på min arm. (fra hånd ledet og op til knækket) 

mit problem er at den KLØR. what to do? og hvad kan det skyldes?

Det er helt normalt. Mine tatoveringer er mere end 3 år gamle, og de klør og hæver også op ind i mellem

smør evt med noget fugtgivende

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det er helt normalt. Mine tatoveringer er mere end 3 år gamle, og de klør og hæver også op ind i mellem

smør evt med noget fugtgivende

er det ligemeget om det er med parfume eller ej?

Anmeld Citér

21. september 2015

Chellie

Anonym skriver:

Jeg ville gå efter noget mildt, snarere end kigge specifikt efter parfumefri, medmindre du tidligere har reageret på parfume. Nogle parfumer er mere "krads" end andre, så spørg evt i Matas om de kan anbefale en god creme, som stadig er mild mod huden. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg ville gå efter noget mildt, snarere end kigge specifikt efter parfumefri, medmindre du tidligere har reageret på parfume. Nogle parfumer er mere "krads" end andre, så spørg evt i Matas om de kan anbefale en god creme, som stadig er mild mod huden. 

okey tak for tippet

Anmeld Citér

22. september 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg bruger uden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.