Tattovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
18 svar
1 synes godt om
18. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg fik i sommers lavet et sleev på min arm. (fra hånd ledet og op til knækket) 

mit problem er at den KLØR. what to do? og hvad kan det skyldes?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

LM85

Anonym skriver:

Jeg fik også lavet en større tatovering i sommers som også kløede noget så grusomt. Det er helingsprocessen der gør at det klør, har det været med alle dem jeg har. Det eneste der er at gøre er ikke at klø i det og så smøre det rigtig ofte med Pathenol creme, det køler og tager i hvert fald kløen fra min! Håber det kan hjælpe dig 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Jeg fik også lavet en større tatovering i sommers som også kløede noget så grusomt. Det er helingsprocessen der gør at det klør, har det været med alle dem jeg har. Det eneste der er at gøre er ikke at klø i det og så smøre det rigtig ofte med Pathenol creme, det køler og tager i hvert fald kløen fra min! Håber det kan hjælpe dig 

Jamen sku den ikke gerne være færdig med at hele? (må da tilstå jeg har da kløet i den med fingerne, af den grund)

må sige at jeg har os nogen steder hvor stregerne buler op, evt vedkommen har stukken for dybt. 

Anmeld Citér

18. september 2015

LM85

Anonym skriver:

Jamen sku den ikke gerne være færdig med at hele? (må da tilstå jeg har da kløet i den med fingerne, af den grund)

må sige at jeg har os nogen steder hvor stregerne buler op, evt vedkommen har stukken for dybt. 

Altså man heler jo forskelligt og det tager tid når de har været så langt nede i huden med nålen. Min klør lidt en i mellem, men så smører jeg den og hvis det er for slemt så kører jeg en flad hånd hen over så tager det det værste!

Min gamle tatovering (9 år ca. ) buler stadig, men er ellers flot så tror sagtens du kan tage det roligt. 

Om ikke andet så tag og hør dem ad hvor du har fået den lavet om de ikke kan give dig et godt råd 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Altså man heler jo forskelligt og det tager tid når de har været så langt nede i huden med nålen. Min klør lidt en i mellem, men så smører jeg den og hvis det er for slemt så kører jeg en flad hånd hen over så tager det det værste!

Min gamle tatovering (9 år ca. ) buler stadig, men er ellers flot så tror sagtens du kan tage det roligt. 

Om ikke andet så tag og hør dem ad hvor du har fået den lavet om de ikke kan give dig et godt råd 

Vedkommen ber mig at gå til lægen. 

Har to andre vedkommen os har lavet og der r INTET med dem hverken klør eller buler 

Anmeld Citér

18. september 2015

LM85

Anonym skriver:

Vedkommen ber mig at gå til lægen. 

Har to andre vedkommen os har lavet og der r INTET med dem hverken klør eller buler 

Så ville jeg nok tage kontakt til lægen så du er sikker! Mærkeligt når det er samme tatovør... 

Anmeld Citér

18. september 2015

mor2011_

er der rød farve i din ?

Anmeld Citér

19. september 2015

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Så ville jeg nok tage kontakt til lægen så du er sikker! Mærkeligt når det er samme tatovør... 

Ja meget. Som om velkommen har skyndt sig i den her..

Anmeld Citér

19. september 2015

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

er der rød farve i din ?

Nej, den r hvid sort og grå.

Anmeld Citér

19. september 2015

Patriark

Anonym skriver:

Er der farver i? Så kan det være en allergisk reaktion.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.