Spark på puslebordet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter er 17mdr og har gjort det samme og jeg var enlig bare meget konsikvent sagde av du må ikke sparke mor det gør ondt og så holdt jeg ofte fast i hendes ben når jeg sagde  det til hende og hun kunne godt finde på at blive ulykkelig og græde når hun kunne se på mig at jeg virkelig mente det. 

Men sagde så til hende at det ikke kunne hjælpe noget  da det gør ondt når du sparker mor og så trøstede jeg hende og så var det ovre 

Har osse før givet hende et lille dask over foden når hun sparkede bevist efter mig hårdt og blev ved selv om jeg sagde av og at hun ikke måtte sparke (er gravid og langt hænde så det er ikke godt at blive sparket hårdt i maven ) skal lige siges at det på ingen måde gjorde ondt på hende kunne aldrig finde på at slå 

Hun har ikke sparket mig i over en mdr nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Vivienne

Jeg plejer at give min søn noget i hænderne, som tager hans opmærksomhed. Og så bliver han næsten helt stille og fokuserer på det han holder, mens jeg skynder mig med at skifte ham

Anmeld Citér

15. september 2015

Bshizzle

Årh.. Det problem havde jeg osse med begge mine drenge! 

Men fandt hurtigt ud af at det hjalp at give dem noget i hænderne så de tænkte på noget andet og ikke var sure eller kede af det. 

Hvis det ikke hjalp, så sang jeg sange som de elskede at lytte til (og stadig gør... ) 

Der er ik andet for end at prøve sig frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.