Spark på puslebordet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
12 svar
5 synes godt om
15. september 2015

Sprit25

Min datter på 17 mdr som stadig sover sært sparker som en i fanden på puslebordet. Og det gør ondt nu. 

Har I et råd til hvordan jeg får hende til af stoppe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sprit25 skriver:

Min datter på 17 mdr som stadig sover sært sparker som en i fanden på puslebordet. Og det gør ondt nu. 

Efter jeg begyndte at skifte min datter på sofaen (på en puslepude) er hun holdt op med at sparke. Hun vrider sig og er sur, men hun sparker ikke. Ved ikke om det er en mulighed for jer 

Anmeld Citér

15. september 2015

moaren

Sprit25 skriver:

Jeg plejer at sige "så går mor" og hvis ikke det virker, så går jeg faktisk. Altså, står bare udenfor værelset og kan se ind på fyren, men jeg når nærmest ikke at vende mig væk fra ham, før han kalder og så går jeg selvfølgelig tilbage til ham igen. Spørge om han er færdig og det siger han ja til, og så fortsætter vi hvor vi slap 

Anmeld Citér

15. september 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Efter jeg begyndte at skifte min datter på sofaen (på en puslepude) er hun holdt op med at sparke. Hun vrider sig og er sur, men hun sparker ikke. Ved ikke om det er en mulighed for jer 

Nu må du ikke misforstå mig men for os er det at pusle noget der hører til på puslebordet. Ikke i en sofa. Men kunne måske flytte hende ned på gulvet 

Anmeld Citér

15. september 2015

Sprit25

Moaren skriver:

Jeg plejer at sige "så går mor" og hvis ikke det virker, så går jeg faktisk. Altså, står bare udenfor værelset og kan se ind på fyren, men jeg når nærmest ikke at vende mig væk fra ham, før han kalder og så går jeg selvfølgelig tilbage til ham igen. Spørge om han er færdig og det siger han ja til, og så fortsætter vi hvor vi slap 

Har prøvet at træde et skridt tilbage men så griner hun bare men ja må prøve det

Anmeld Citér

15. september 2015

Milas14

Jeg har haft samme problem og vi skiftede på gulvet eller bare et andet sted. Det har hjulpet her.

Anmeld Citér

15. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sprit25 skriver:

Nu må du ikke misforstå mig men for os er det at pusle noget der hører til på puslebordet. Ikke i en sofa. Men kunne måske flytte hende ned på gulvet 

Nej, det forstår jeg godt

Men jeg har intet puslebord længere da det gamle ikke duede længere så det blev bare sådan  

Anmeld Citér

15. september 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Nej, det forstår jeg godt

Men jeg har intet puslebord længere da det gamle ikke duede længere så det blev bare sådan  

Haha, ja så kan jeg godt se det

Anmeld Citér

15. september 2015

Paddehatten

Sprit25 skriver:

Hej Sprit.

Hvis der er plads på dit puslebord, så vend puslepuden! Altså roter den 90 grader, så du skifter hende med siden til  

Det kræver måske lidt tilvænning, men så kan hun bare sparke løs I LUFTEN! 

Anmeld Citér

15. september 2015

Sprit25

Paddehatten skriver:

Hej Sprit.

Hvis der er plads på dit puslebord, så vend puslepuden! Altså roter den 90 grader, så du skifter hende med siden til  

Det kræver måske lidt tilvænning, men så kan hun bare sparke løs I LUFTEN! 

Kunne måske vende hele puslebordet. Så pr natur jeg står med siden til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.