Aalborg eller Hjørring sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.083 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. september 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg sidder og tænker på fødslen, og jeg er meget i tvivl om, hvor jeg helst vil føde. Jeg bor tættest på sygehuset i Hjørring, men jeg har bare hørt nogle rigtig dårlige oplevelser fra andre, der har født der. En anden mulighed for mig kunne være Aalborg sygehus, som jeg har hørt bedre om, men der er også længere kørsel. 

Vil gerne høre om der er nogen af jer, der har født det ene eller det andet sted, og hvordan jeres oplevelser har været.

Desuden vil jeg gerne høre, hvordan fødestuerne og fødekarerne er de forskellige steder.

Sidst vil jeg gerne høre jer, der har født i Aalborg for nyligt, om man stadig kommer på patienthotellet efter fødslen eller om i har været på barselshotel (jeg har hørt, at der er kommet et nyt barselshotel,men er ikke sikker)

Jeg håber, at der er nogen, der vil svare - det vil være en kæmpe hjælp! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

IngenKoPåIsen

jeg har født i Hjørring to gange, en gang i 2009 og en gang i 2013, jeg har intet dårligt at sige, fantastiske oplevelser begge to. 

Anmeld Citér

15. september 2015

AnnaK89

Jeg har født 3 gange i Hjørring og det var 3 fantastiske oplevelser!

Anmeld Citér

15. september 2015

Mom2

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg sidder og tænker på fødslen, og jeg er meget i tvivl om, hvor jeg helst vil føde. Jeg bor tættest på sygehuset i Hjørring, men jeg har bare hørt nogle rigtig dårlige oplevelser fra andre, der har født der. En anden mulighed for mig kunne være Aalborg sygehus, som jeg har hørt bedre om, men der er også længere kørsel. 

Vil gerne høre om der er nogen af jer, der har født det ene eller det andet sted, og hvordan jeres oplevelser har været.

Desuden vil jeg gerne høre, hvordan fødestuerne og fødekarerne er de forskellige steder.

Sidst vil jeg gerne høre jer, der har født i Aalborg for nyligt, om man stadig kommer på patienthotellet efter fødslen eller om i har været på barselshotel (jeg har hørt, at der er kommet et nyt barselshotel,men er ikke sikker)

Har hørt dårlige historier om begge steder, men langt flest dårlige om opholdet bagefter fra Aalborg.

Jeg valgte Hjørring i 2012 og bliver det også denne gang og har intet dårligt at sige om hverken deres fødegang eller barselsgang, tvært i mod. Det viste sig, at jeg er hurtig føder, gjorde ikke at jeg var mindre glad for mit valg og så var det skønt, at køreturen ikke var lang, da jeg skulle sættes i gang og til tjek efterfølgende.

På barselsgangen er der masser af hjælp (og de kommer hurtigt), min mand blev indlagt sammen med mig og vores datter uden besvær/spørgsmål og vi fik ene stue

Anmeld Citér

15. september 2015

RosSofi

jeg har født i Aalborg og det var meget ubehageligt.

Anmeld Citér

15. september 2015

hekran

Tre gode fødsler og oplevelser på Hjørring sygehus herfra

Anmeld Citér

15. september 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej med jer 

Jeg har tre gange været sat til at sku føde i Hjørring. Men omkring termin har jeg ændret det til Aalborg - jeg kan ikke i Hjørring, det er for utrygt så at sige til mig.

Jeg er langt mere tryk i Aalborg end nogle andre steder  når det kommer der til.

Jeg har ikke haft en finger at sætte på Aalborg de fire gange jeg har født der (første gang var planlagt i Aalborg)  og ville til enhver tid vælge Aalborg igen.

Anmeld Citér

15. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg har født 2 gange i Hjørring og jeg har kun positivt at fortælle om Hjørring fødegang - der er stor kompetance og man føler sig rigtig tryg ved at være der.

jeg har selv kun født på de små fødestuer så kan ikke fortælle så meget om fødekarene 

Jeg anbefaler klart at du tager på rundtur om tirsdagen deroppe for at se fødegangen - du skal bare sige det til din jordemoder at du vil se fødegangen

Håber det hjalp lidt  

Anmeld Citér

16. september 2015

pastry26

Rosa-Sofia skriver:

jeg har født i Aalborg og det var meget ubehageligt.

Må jeg spørge hvorfor det var ubehageligt? Jeg skal nemlig selv føde i Aa...

Anmeld Citér

16. september 2015

Guldimaven

Jeg fødte i Aalborg tilbage i 2012.. Og det var en rigtig god oplevelse, intet at sætte en finger på der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.