Anonym skriver:
hvordan læser du sætningen "vi ønsker os et bryllup uden så meget vægt på diverse bryllupstraditioner"
Kan man stadig selv arrangere bryllupskage og brudevals?
Måske det er fordi jeg er tungnem, men jeg ville straks sidde og tolke på hvilke traditioner i ikke ville have vi lagde vægt på - og umiddelbart var det ikke taler jeg tænkte på først. Nej jeg ville nok tro du så ikke var i hvidt, du ikke havde buket og at vi kunne dukke op i cowboybukser. Jeg ville så nok også tro det ikke var en suppe, steg og is fest, men mere en casual; kom som du er, så længe du kan.
Hvis jeg ikke ønskede taler, ja så ville jeg enten lave det casual bryllup - ingen holdt taler hos os, men det var også lidt svært da ingen sad ned på samme tid, der var ikke stole til alle men madrasser på gulve og folk kom til og fra som det passede i deres dagsprogram. Eller jeg ville skrive noget mere direkte, og da jeg måske er lidt for: vi tager den med humor. Havde jeg nok skrevet noget alla: Jeg er ikke den store taler og vil nødigt overstråles på min egen bryllupsdag, derfor vil jeg frabede mig taler fra andre end de aller mest presserende - og de skal så huske på, at gøre deres talere en tak dårligere end normalt, så jeg lyse op denne dag.
Anmeld
Citér