Formulering i en invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.059 visninger
20 svar
17 synes godt om
14. september 2015

Anonym trådstarter

hvordan læser du sætningen "vi ønsker os et bryllup uden så meget vægt på diverse bryllupstraditioner"

Kan man stadig selv arrangere bryllupskage og brudevals?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

hvordan læser du sætningen "vi ønsker os et bryllup uden så meget vægt på diverse bryllupstraditioner"

At brudeparret ønsker et uformelt bryllup.

Anmeld Citér

14. september 2015

Pige2009

Anonym skriver:

At i ikke ønsker, at jeres fest skal præges af de traditionelle indslag som sange, taler osv...

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

At brudeparret ønsker et uformelt bryllup.

Men hvad tænker du mht at man som brudepar så arrangere bryllupskage og brudevals?

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Pige2009 skriver:

At i ikke ønsker, at jeres fest skal præges af de traditionelle indslag som sange, taler osv...

Men hvad tænker du mht at man som brudepar så arrangere bryllupskage og brudevals?

Anmeld Citér

14. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det tænker jeg sagtens man kan. Man kan jo som man vil til ens eget bryllup

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det tænker jeg sagtens man kan. Man kan jo som man vil til ens eget bryllup

Vi har ikke det tætteste forhold til vores søskende og ønsker derfor ikke alle kliché talerne som bare understreger det og synes netop med den første formulering at vi siger at vi ikke gider dem (klichéerne) og at de er fritaget for at lave noget, hvis de ikke ønsker det.

Anmeld Citér

14. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi har ikke det tætteste forhold til vores søskende og ønsker derfor ikke alle kliché talerne som bare understreger det og synes netop med den første formulering at vi siger at vi ikke gider dem (klichéerne) og at de er fritaget for at lave noget, hvis de ikke ønsker det.

Så ville jeg skære det mere ud i pap. Som gæst ville jeg ikke ane, om det var et nej tak til taler og sange eller til festtøj, gaver, hvad ved jeg. 

Min veninde og hendes (eks)mand frabad sig sange og taler til deres bryllup. Så vidste vi, det var no-go, og så var den ikke længere. Det kan man da sagtens formulere direkte. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Så ville jeg skære det mere ud i pap. Som gæst ville jeg ikke ane, om det var et nej tak til taler og sange eller til festtøj, gaver, hvad ved jeg. 

Min veninde og hendes (eks)mand frabad sig sange og taler til deres bryllup. Så vidste vi, det var no-go, og så var den ikke længere. Det kan man da sagtens formulere direkte. 

Det bliver på rådhuset, så håber på at alt bliver casuel og nede på jorden, men står det min far meget på sinde at holde en tale må han gerne det, men mine søstre gider ikke, så den mulighed får de også ved den formulering. Da vi holder det på rådhuset og casuel forventer jeg heller ikke de store gaver og forventer også at nogle slet ikke giver.

Anmeld Citér

15. september 2015

Sprit25

Jeg havde skrevet: vi ønsker et hvor alle er glade. Taler og sange er velkommen, hvis der er et stort ønske om at komme med et indslag! Dog ikke en nødvendighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.