Slyngevuggen blev min redning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Skønt! De ser så dejligt fredfyldte ud når de ligger der os snorker..

Ja de gør så.  Hvad ligger du over om natten nu når det bliver koldt i vejret? Synes personligt dynen er så stor. Men hans tæppe er for koldt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Ja de gør så.  Hvad ligger du over om natten nu når det bliver koldt i vejret? Synes personligt dynen er så stor. Men hans tæppe er for koldt. 

Min datter sover i kortærmet t-shirt uden noget over pt. for hun bliver meget varm af at ligge i den. Ellers så har hun bare fået et lille hjemmehæklet tæppe på.  

Har du mærket ham i nakken når han sover? Det er jo der du reelt kan mærke hans temperatur. Fødder og hænder kan godt være kolde uden at han fryser..  

Anmeld Citér

15. september 2015

Nelly4

Vi har også slyngevuggen samt et styks gut på 6 uger der IKKE vil sove, heller ikke i slyngevuggen. Gør i noget bestemt når de skal sove i den? Altså ligger i bare baby i og gynger den lidt eller hvordan? 

Anmeld Citér

15. september 2015

Mamacita til 2 piger

Vi har også slyngevuggen samt et styks gut på 6 uger der IKKE vil sove, heller ikke i slyngevuggen. Gør i noget bestemt når de skal sove i den? Altså ligger i bare baby i og gynger den lidt eller hvordan? 

Jeg ligger hende bare i og bliver ved med at bounce den til hun sover! På et tidspunkt, så overgiver hun sig.. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Min datter sover i kortærmet t-shirt uden noget over pt. for hun bliver meget varm af at ligge i den. Ellers så har hun bare fået et lille hjemmehæklet tæppe på.  

Har du mærket ham i nakken når han sover? Det er jo der du reelt kan mærke hans temperatur. Fødder og hænder kan godt være kolde uden at han fryser..  

Får hun ikke meget kolde arme så? 

Mærker ham altid i nakken. Lige pt sover han i heldragt med et fleecetæppe over sig. Det virker egentlig meget godt. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Får hun ikke meget kolde arme så? 

Mærker ham altid i nakken. Lige pt sover han i heldragt med et fleecetæppe over sig. Det virker egentlig meget godt. 

Lidt. Men det gør ikke noget at de får lidt kølige arme, så længe at de er varme i nakken. Hun har desuden børneeksem, så hun kan ikke tåle at have det for varmt. Så eksploderer det helt vildt. Men børn er jo forskellige. Hvis I trives med varmt tøj på, så er det det I skal gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.