Slyngevuggen blev min redning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
15 svar
23 synes godt om
14. september 2015

Diosa85

Tobias er nu 6 uger gammel og har siden han var 3 uger kun ville sove hos mig. Har ikk kunnet lægge han fra mig uden han vågnede og skreg. Nu har jeg købt en slyngevugge og lillemanden nyder at ligge deri. 

Lange nætter er blevet til korte og har fundet ud af hvad søvn er igen. 

Den kan klart anbefales hvis man har urolige børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Bak

Diosa85 skriver:

Tobias er nu 6 uger gammel og har siden han var 3 uger kun ville sove hos mig. Har ikk kunnet lægge han fra mig uden han vågnede og skreg. Nu har jeg købt en slyngevugge og lillemanden nyder at ligge deri. 

Fedt for jer! Har også kigget misundeligt på den hos en fra min mødregruppe. Synes den ser vildt god ud. Min søn var heldigvis ikke urolig om natten, så vi klarede os uden, for den koster da også en lille slat penge...  Men lækker er den da!

Hvis jeg skal have flere børn (og vinder i lotto/får lønforhøjelse), så vil jeg bestemt overveje den igen!

Anmeld Citér

14. september 2015

Hectar

Bak skriver:

Fedt for jer! Har også kigget misundeligt på den hos en fra min mødregruppe. Synes den ser vildt god ud. Min søn var heldigvis ikke urolig om natten, så vi klarede os uden, for den koster da også en lille slat penge...  Men lækker er den da!

Hvis jeg skal have flere børn (og vinder i lotto/får lønforhøjelse), så vil jeg bestemt overveje den igen!

De billigste på DBA ligger til omkring 600 kr.

Anmeld Citér

14. september 2015

Diosa85

Bak skriver:

Den koster en del ja. Gav 1600 kr for min. Men den er hver en øre værd uden tvivl. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Mette0105

Hvordan ser den ud? :-)

Anmeld Citér

14. september 2015

Carina:-)

Dejligt :) 

Anmeld Citér

14. september 2015

Diosa85

Mette0105 skriver:

Hvordan ser den ud? :-)

Sådan her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Var det ikke dig med en anden tråd om at han ikke ville sove selv for noget tid siden?!  

Jeg tror jeg slog et slag for slyngevuggen dér.. Men den er genial! Er glad for at den også virker for dig.. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Diosa85

sessen1984 skriver:

Var det ikke dig med en anden tråd om at han ikke ville sove selv for noget tid siden?!  

Jeg tror jeg slog et slag for slyngevuggen dér.. Men den er genial! Er glad for at den også virker for dig.. 

Jo det var det nemlig og husker også du foreslog den hvor jeg fortalte at jeg Carlsberg bange for den faldt ned nu når den ikk kunne hænge på en dørkarm. Men min veninde havde den og fik jeg beroliget og overbevist. Du nu hænger han i over min seng og sover dejligt. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Mamacita til 2 piger

Diosa85 skriver:

Jo det var det nemlig og husker også du foreslog den hvor jeg fortalte at jeg Carlsberg bange for den faldt ned nu når den ikk kunne hænge på en dørkarm. Men min veninde havde den og fik jeg beroliget og overbevist. Du nu hænger han i over min seng og sover dejligt. 

Skønt! De ser så dejligt fredfyldte ud når de ligger der os snorker..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.