Hvornår kunne man se det på jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er sikkert din mave der er oppustet nu, men det tyder også på at den hurtigt vil vokse pga. bebser prøv at se mine billeder igennem - man kunne også se det meget hurtigt på mig, og jeg var meget tynd til at starte med

Maven bliver ofte fyldt med luft, inden livmoderen begynder at vokse, for at vænne bughulen til at der skal være plads... senere, når livmoderen begynder at vokse presse den så på tarme og mavesæk som gør du får den fine bule på mavsen. Samtidig sker der det at det subkutane fedtvæv rykker sig frem midt på maven, som OGSÅ skaber en bule (også inden livmoderen er vokset)
håber det gav mening

Knus Caroline 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Pige2009

Da jeg var 15 uger henne kunne man endnu intet se. Tror først det var omkring 25-26, der begyndte at ske lidt. Smider lige et par billeder ind fra hhv. uge 15 og 26, så du kan se

Hilsen Linda 36+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2009

Tina2

1. gang omkring uge 15-16 stykker og 2. gang nogle uger før....

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Men der sker jo en masse omrokering allerede nu  Du kan måske også få ekstra luft i maven og det puster den lidt op  Og måske er det bar fordi du er opmærksom på det

Det er lidt sjovt, at du siger det...jeg er også ret oppustet og slår ret så mange pr..... liiiidt belastende (og lidt sjovt  )

Anmeld

17. september 2009

prettybutterfly

Tror godt det kan passe! På mig kunne man se det før jeg selv vidste jeg var gravid. Min kærestes bror spurgte  deres mor om hun ik også syntes jeg havde taget på, 1 uge før vi fandt ud af at jeg var gravid. Følte mig fra start meget stor og oppustet og skiftede tøj 10 gange før jeg tog hjemmefra det første lange stykke tid. Var helt slank med flad mave før(er i uge 28 nu og ligner en hval)!  Glæder mig til at få min forhåbentlige normale form tilbage igen...

Anmeld

17. september 2009

Mor til L&S

Enig med de andre - tror også det er fordi du er oppustet fordi baby fylder jo ikke noget endnu. Jeg er 13 uger henne nu og det kan godt begynde at ses på mig nu  Tiden skal nok gå stærkt nok - bare nyd det..

Anmeld

17. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

marikka skriver:

Hej. Jeg er 6+2 uger henne, men jeg får allerede at vide fra folk (som ved jeg er gravid) at de kan se det på mig. Kan det virkelig passe?
Det er første gang.

på mig ku man se det stort set med det samme første gang, nu er jeg gravid for anden gang i uge 20 og det er først ved at være rigtig tydeligt nu, de siger ellers man sku være større anden gang, men det er jeg ikke..

Anmeld

17. september 2009

quity

Jeg er i uge 30 og man kan stadig ik se noget på mig. I hvert fald ik hvis man ik ved det. Jeg kan stadig passe mit alm tøj og har kun taget 4 kg på.
Sådan var det også sidste gang.

Anmeld

17. september 2009

Malene84

Jeg er i uge 5 og ligner allerede en hval  Fik af vide på Hvidovre - at det er luft, tarmene gør simpelthen bare forarbejdet, for at få lidt ekstra plads... hmm... og så hjælper det nok heller ikke, at jeg lige nu venter tvillinger... hehe

Anmeld

17. september 2009

Harfeletten

Jeg var i uge 21-22 stykker, før man sådan rigtig kunne se det på mig , men så gik det tilgenglæd også stærkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.