Hvornår kunne man se det på jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Bare mig..

Hej. Jeg er 6+2 uger henne, men jeg får allerede at vide fra folk (som ved jeg er gravid) at de kan se det på mig. Kan det virkelig passe?
Det er første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er sku svært at sige, hvornår man kan se det og ikke kan se det. Tror det er helt individuelt fra kvinde til kvinde

Men første gang, syns jeg der gik lidt længere...

Anmeld

17. september 2009

Bare mig..

Zafir skriver:

Det er sku svært at sige, hvornår man kan se det og ikke kan se det. Tror det er helt individuelt fra kvinde til kvinde

Men første gang, syns jeg der gik lidt længere...

Ja det er også det jeg har læst mig til. Omkring 12 uge første gang. hmm

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Ja det er også det jeg har læst mig til. Omkring 12 uge første gang. hmm

Men der sker jo en masse omrokering allerede nu  Du kan måske også få ekstra luft i maven og det puster den lidt op  Og måske er det bar fordi du er opmærksom på det

Anmeld

17. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

marikka skriver:

Hej. Jeg er 6+2 uger henne, men jeg får allerede at vide fra folk (som ved jeg er gravid) at de kan se det på mig. Kan det virkelig passe?
Det er første gang.

ved miig føst ved uge 20

Anmeld

17. september 2009

TbCp

Det er første gang.

Jeg vil sige det også afhænger af hvor slank du er.
De første uger var jeg utrolig oppustet så især om aftenen lignede det jeg var noget længere henne end jeg i virkeligheden var.

Et par billeder:

Uge 7

Uge 10

Uge 11

Jeg tror også man forholdsvis hurtigt kunne se det ved mig selvom jeg var 1. gangs gravid. Men jeg var også ret slank inden da.

Anmeld

17. september 2009

Bare mig..

Zafir skriver:

Men der sker jo en masse omrokering allerede nu  Du kan måske også få ekstra luft i maven og det puster den lidt op  Og måske er det bar fordi du er opmærksom på det

Har tænkt på den med at være oppustet på grund af alt det der sker i kroppen lige nu. Men vidste ikke om der var hold i det Tak.

Anmeld

17. september 2009

Bare mig..

TbCp skriver:

Jeg vil sige det også afhænger af hvor slank du er.
De første uger var jeg utrolig oppustet så især om aftenen lignede det jeg var noget længere henne end jeg i virkeligheden var.

Et par billeder:

Uge 7

Uge 10

Uge 11

Jeg tror også man forholdsvis hurtigt kunne se det ved mig selvom jeg var 1. gangs gravid. Men jeg var også ret slank inden da.

Jeg er slank. Men det er nok bare at jeg er oppustet så.
Puha tiden går langsom.

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Der skete først noget med min mave da jeg var 6 mdr henne... Så begyndte at den vokse...

Anmeld

17. september 2009

Monski

på mig kunne man først se det da jeg var i uge 20 - men derefter er det også bare gået rigtig stærkt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.