ung-mor-2014 skriver:
Jeg laver små bøffer til hende uden krydderi pt, skærer den i to også spiser hun en halv af gangen, lasagne der for hun det samme som os, jeg sørger for det køligt nok også roder jeg lidt i det og ligger noget foran hende, hun bruger hele klør fem og hele hovedet
altså kan man gøre det venligt do it ellers har de også godt af udfordringen, vores datter er blevet så glad for at hun selv må at jeg engang imellem må made hende en lille smule 
du må gerne skrive privat hvis du ellers har behov for bedre uddybning 
Forstår meget fint hvad du skriver.
men hold nu op han er godt nok en udfordring.
jeg lavede noget til ham havde så lidt ved siden af som jeg kunne made ham med. Hans eget tog han i hænderne og bevidst kastede på gulvet. Uden at putte i munden.
han plejer og spise alt hvad man giver ham i hånden af kogt grønsager, kiks, pasta og hvis man giver ham agurk og frugt. Men det her skulle på gulvet og made ham måtte jeg bestemt ikke.
nå prøvede så med en rugbrød det var heller ikke sagen.
nå prøvede så at tø noget af det hjemmelavet grønsagsmos op i en Avent beholder det ville han pludselig godt mades med. Ved ikke om det er fordi han troede det var frugtmos. For der har han jo set glassene flere gange. Men selvom det jo var grønsagsmos spiste han som om det var frugtmos. Hold nu op han er en udfordring..
Anmeld
Citér