Valget er taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2015

Risse

Os&lilledig skriver:

Vi er godt nok lesbiske, men vi venter et donerbarn og du er velkommen til at stille spørgsmål. Min kæreste ELSKER vores lille søn og vil give ham alt i verden og køber allerede hele verden til ham, selvom der intet biologi er imellem dem <3 

når det er sagt.. Skynd dig ind at kysse din fantastiske kæreste og fortæl ham hvor dejlig han er.. Han har sagt ja til noget af det største i verden og jeg har så vanvittig meget respekt for mænd og kvinder i par, som elsker hinanden så højt at ikke det skal skille dem ad <3

Jeg tror faktisk allerede at du har hjulpet mig/os en del i en anden tråd jeg oprettede i sin tid lige efter den første sædprøve, så enmdnu en gang tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Risse

Zicla skriver:

Jeg har den store respekt for din mand at han er ligeglad om det er biologi eller donor, bare han kan blive far for et barn. Han vil elske det barn uanset hvad! 

Jeg synes at i skal gøre det i føler for. Det kan være at de føler med jer men hvad hjælper det at sige det flere gange når man ikke kan. 

Uanset hvad, vil det barn blive elsket af jer.

Held og lykke med hele forløbet!!!!

Ja,  det var dybt frustrerende at tale til en mur, for hun kunne ikke give os noget. Ingen forsikringer, ingen statistikker, ingen alternativer til årsag,k bare intet.. Og alligevel blev hun ved med at sige at vi gør det forkerte 

Men tak, jeg ved godt at jeg er meget heldig med min kæreste 

Anmeld Citér

9. september 2015

Babilooo

Hej ... Jeg har hele livet vist at jeg ikke kan få biologiske børn. 

Jeg har nu to donoræg børn. De er de skønneste og jeg elsker dem over alt på jorden. 

Det har altid undret mig faktisk at folk igennem opslidende lange forløb på nogle gange 10 år før de prøver donor. Fra min synsvinkel er det det rigtige i gør - der er større sandsynlighed for sucess og mindre stress på forholdet ☺️

Anmeld Citér

9. september 2015

Risse

Smølfine123 skriver:

Hej ... Jeg har hele livet vist at jeg ikke kan få biologiske børn. 

Jeg har nu to donoræg børn. De er de skønneste og jeg elsker dem over alt på jorden. 

Det har altid undret mig faktisk at folk igennem opslidende lange forløb på nogle gange 10 år før de prøver donor. Fra min synsvinkel er det det rigtige i gør - der er større sandsynlighed for sucess og mindre stress på forholdet ☺️

Nu hvor beslutningen er taget, så er jeg heller ikke i tvivl om at det er det rigtige vi gør. Nu er det bare om at håbe på at det så går nogenlunde smertefrit herfra og så ellers bare glæde os.

Tusind tak for dit dejligt bekræftende svar 

Anmeld Citér

9. september 2015

Carina:-)

Jeg har ingen personlige erfaringer men en tæt veninde fik for snart 14 år siden sit første barn via sæddonor fordi hendes kæreste er  100% steril 3 år senere kom lillebroren.

Den gang var det ikke så normalt som det er blevet i dag og de havde mange episoder med folks nysgerrighed og sladder men de var heldigvis ligeglade. 

Deres far kunne ikke elske dem højere selv om han var deres biofar.. Har forguder de unger og jeg har aldrig tænkt at han var anderledes bare fordi der skulle en donor indover.

Kærlighed sidder ikke i biologi 

Håber det lykkedes i første hug 

Anmeld Citér

9. september 2015

Risse

Carina:-) skriver:

Jeg har ingen personlige erfaringer men en tæt veninde fik for snart 14 år siden sit første barn via sæddonor fordi hendes kæreste er  100% steril 3 år senere kom lillebroren.

Den gang var det ikke så normalt som det er blevet i dag og de havde mange episoder med folks nysgerrighed og sladder men de var heldigvis ligeglade. 

Deres far kunne ikke elske dem højere selv om han var deres biofar.. Har forguder de unger og jeg har aldrig tænkt at han var anderledes bare fordi der skulle en donor indover.

Kærlighed sidder ikke i biologi 

Håber det lykkedes i første hug 

Tusind tak for dit dejlige svar!  

Hvor er det dejligt at høre en så lykkelig historie! Herhjemme er der heller ikke noget med at tænke at mindre om min kæreste overhovedet, og det gør andre heller ikke (af hvad vi ved). Selvfølgelig synes dem vi har talt med at det er synd for min kæreste og synd for os. Men alle er vist bare glade for at vi har fundet ud af det og gør hvad der er rigtigt for os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.