Andre der er forsinkede i sit studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. september 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. Vil høre om der er andre, der er forsinket i sit studie enten pga sygdom eller fordi I har fået barn/børn? Jeg er et år forsinket pga sygdom (er rask nu). Står nu i den situation, at jeg gerne vil være mor. Dermed vil jeg tage barsel og dermed blive et år yderligere forsinket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Bissen

Anonym skriver:

Hej alle. Vil høre om der er andre, der er forsinket i sit studie enten pga sygdom eller fordi I har fået barn/børn? Jeg er et år forsinket pga sygdom (er rask nu). Står nu i den situation, at jeg gerne vil være mor. Dermed vil jeg tage barsel og dermed blive et år yderligere forsinket. 

altså jeg har taget barsel fra studie og bliver derved forsinket et år. 

Men hvad er det du tænker i den sammenhæng siden du spørger? 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Jamen er egentlig bare ked af at blive mere forsinket. Der er så meget fokus på, at man skal stryge lige igennem studiet uden stop, så man kan godt føle det er "forkert" at blive mere forsinket. Ville egentlig bare gerne høre fra andre, der heller ikke er kommet igennem på normeret tid af den ene eller anden grund.

Anmeld Citér

8. september 2015

Bebe89

Tja, jeg skal på barsel lige om lidt og har valgt at holde et år. Så jeg bliver også forsinket med det år. Men det har jeg nu heller ikke dårlig samvittighed over. Jeg håber på at kunne tage resten af min uddannelse samlet bagefter, men man kan jo ikke vide hvad der sker undervejs... så må man jo tage den derfra.

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonymor

Anonym skriver:

Ja, jeg læser psykologi og brugte 5 år på bacheloren frem for 3 pga. jeg har fået 2 børn under uddannelse. Er derfor først nu gået i gang med kandidaten Har ikke fortrudt! 

Anmeld Citér

8. september 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har lige haft barsel så er "forsinket". Jeg tager nu bacheloren

Anmeld Citér

8. september 2015

quindelist

Jeg er 2 år forsinket på et 6-årigt studie. Så når jeg error færdig næste år har jeg været 8 år undervejs 

halvandet år pga kompliceret graviditet og barsel, et halvt år pga sygdom.

det er ikke noget jeg går og tænker så meget over, på mit studie er der mange der er forsinkede af alle mulige forskellige årsager og der er flere jeg er startet sammen med som jeg stadigvæk følges med.

det vigtigste er at du kommer godt igennem som et "helt menneske" dermed skal der også være plads til qtbholde fri når der er brug for det

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Ja, jeg læser psykologi og brugte 5 år på bacheloren frem for 3 pga. jeg har fået 2 børn under uddannelse. Er derfor først nu gået i gang med kandidaten Har ikke fortrudt! 

Jeg vil også ende med at bruge 5 år på bacheloren nemlig. Har et barn i forvejen og hvis jeg skal vente med at få nummer tø til jeg er helt færdig, vil der blive meget lang mellem mine børn aldersmæssigt. Hvordan går det med at studere med 2 børn? 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Jeg er 2 år forsinket på et 6-årigt studie. Så når jeg error færdig næste år har jeg været 8 år undervejs 

halvandet år pga kompliceret graviditet og barsel, et halvt år pga sygdom.

det er ikke noget jeg går og tænker så meget over, på mit studie er der mange der er forsinkede af alle mulige forskellige årsager og der er flere jeg er startet sammen med som jeg stadigvæk følges med.

det vigtigste er at du kommer godt igennem som et "helt menneske" dermed skal der også være plads til qtbholde fri når der er brug for det

læser du medicin? Det gør jeg nemlig

Anmeld Citér

8. september 2015

quindelist

Anonym skriver:

læser du medicin? Det gør jeg nemlig

Ja på KU -er lige startet på 11.

jeg blev gravid halvvejs gennem 4. semester og blev sygemeldt med det samme -så jeg kom tilbage efter barsel og startede på 4.

på BA var vi ikke så mange der fik børn men på kandidaten vrimler det med gravide 

jeg ville ikke bekymre mig så meget -gør det der passer til din familie. Studiet er der også efter barsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.