Er det for meget at bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2015

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Spøjse tal du har afsat ? �� Derudover så synes jeg ikke at små 8.000 kr. Til mad + diverse til 1 voksen og 3 børn er nogen luksus - jeg ville sagtens kunne handle for 3.500/mdr. Og ville så bælge at bruge 4.500 på diverse - tøj, tandlæge, frisør, gaver, ferie,   Bio mv. ��

ja det v jeg. Tallene er fordi det er det jeg mindst har efter alle regninger er betalt og så ud fra hvor meget vi tidligere har brugt til dagligvare

div. Posten så som tøj osv har jeg valgt som sidste prioritering. Nogle måneder har vi næsten 10.000 mere at gøre godt med, men dem kan jeg ikke regne med ind i da jeg aldrig er sikker på hvornår muligheden for at tjene ekstra et der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hejsa..

Nu har jeg set hvor lidt/ meget nogle af jer andre bruger på kost og dagligvare..

Nu er jeg ved at ligge budget og har brug for råd, vi er 1 voksen og 3 børn på henholdsvis 0, snart 4 og 8 år.

Er 4.785 kr. for meget eller passende at bruge om måneden på kost samt dagligvare såsom bleer, wc papir o lign. ?

Vores diverse post pr måned ligger så på 3.190 kr. pr måned nogle måneder en hel del højere.

Vil i sige det er fint el?

Det er da meget passende :-) 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

tror også det er ok, for v heller ikke ha for lidt på dagligvare men samtidig v jeg prøve at undgå det m at kyle mad ud konstant

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.