Hjælp. G-test i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2015

Pigen2015

nullermand15 skriver:

Men har du testet mere positiv end det billede du har lagt ind? Den ser nemlig meget svag ud. Så er lidt i tvivl om det bare er en skygge streg hvornår havde du sidst menstruation ?

Jeps de andre fra apoteket og netto har været mere tydelige.. 

Havde sidste mens 27/4 og en meget svag blødning 21/6 og cyklus på 42-47 dage.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Pigen2015

70121416 skriver:

Min erfaring siger den er positiv 

Ihh det jeg glad for at hører. 

Hvis nu jeg havde sidste mens 27/4 og en svag blødning i 2 dage 21/7. Og uregelmæssig mens på 42-47 dage.

hvornår kan jeg evt beregne termin ud fra og hvor langt jeg er henne? Kan du hjælpe lidt 

Anmeld Citér

8. september 2015

Pigen2015

Lotus86 skriver:

Jeg kan sagtens se en ekstra streg

Ihh hvor dejligt at hører 

Anmeld Citér

8. september 2015

Kærlighediminmave

Pigen2015 skriver:

Jeps de andre fra apoteket og netto har været mere tydelige.. 

Havde sidste mens 27/4 og en meget svag blødning 21/6 og cyklus på 42-47 dage.. 

Okay jamen så er der jo ikke andet for en at vente. Men tænker lidt at hvis du stadig tester svagt på nogen teste er dit hcg ikke vanvittig højt. Som i at du ikke er så langt henne. Men hvad med blodprøve ? Det ville da være bedre end en evt scanning. Så kan de følge om hcg stiger og i al fald scanne dig bagefter hvis det er højt  

Anmeld Citér

8. september 2015

Pigen2015

nullermand15 skriver:

Okay jamen så er der jo ikke andet for en at vente. Men tænker lidt at hvis du stadig tester svagt på nogen teste er dit hcg ikke vanvittig højt. Som i at du ikke er så langt henne. Men hvad med blodprøve ? Det ville da være bedre end en evt scanning. Så kan de følge om hcg stiger og i al fald scanne dig bagefter hvis det er højt  

Nej det er jo det. Jeps jeg tester stadig svagt positiv endnu.. Jeps det kunne være godt med blodprøve. Er lidt svært for mig da færgen ik sejler så tit, er startet nyt arbejde og ja ik så nemt at passe det ind med blodprøve på sygehuset.. Egen læge tager ikke blodprøver da det er på en ø.. 

Tusind tak for dine gode svar..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.