Hjælp. G-test i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2015

Pigen2015

Hejsa. 

Jeg tog denne test efter tidligere positive teste og venter på tidlig scanning..

men synes jeg kan ane noget på den nye test jeg lige prøvede at tage, dog lidt anderledes end dem fra apoteket og netto.

denne er fra Rema. 

Kan i se noget på det lidt dårlige billede? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Lisbeth1985

Pigen2015 skriver:

Hejsa. 

Jeg tog denne test efter tidligere positive teste og venter på tidlig scanning..

men synes jeg kan ane noget på den nye test jeg lige prøvede at tage, dog lidt anderledes end dem fra apoteket og netto.

denne er fra Rema. 

Kan i se noget på det lidt dårlige billede? 

Hvis du tidligere har testet positiv,så ville jeg ringe til lægen og få tid til en blodprøve. Jeg synes desværre,at testen ser negativ ud,så det kan have være en biokemisk graviditet:-(

Anmeld Citér

7. september 2015

Pigen2015

Lisbeth1985 skriver:

Hvis du tidligere har testet positiv,så ville jeg ringe til lægen og få tid til en blodprøve. Jeg synes desværre,at testen ser negativ ud,så det kan have være en biokemisk graviditet:-(

Ja tænker os jeg gerne vil have svar. Har lige taget en test igen som var positiv. 

Har snakket med lægen nogen gange. Vi bor på en ø og han tager ikke selv blodprøver, det sender han folk til Holbæk og få. Men spurgte til en tidlig scanning grundet testene og uvished om cyklus. 

Men han skubber det hele tiden og med beskeden om jeg lige skal teste næste uge. Det har han sagt nogen gange nu, og nu vil jeg gerne bare have besked..

han er en meget gammel gamme læge man skal holde op på alt og man skal kæmpe lidt for hjælpen. 

Anmeld Citér

7. september 2015

xStinepigen

Jeg kan godt ane noget på den, var stregerne tydligere op de andre teste eller? 

Anmeld Citér

7. september 2015

Kærlighediminmave

Pigen2015 skriver:

Ja tænker os jeg gerne vil have svar. Har lige taget en test igen som var positiv. 

Har snakket med lægen nogen gange. Vi bor på en ø og han tager ikke selv blodprøver, det sender han folk til Holbæk og få. Men spurgte til en tidlig scanning grundet testene og uvished om cyklus. 

Men han skubber det hele tiden og med beskeden om jeg lige skal teste næste uge. Det har han sagt nogen gange nu, og nu vil jeg gerne bare have besked..

han er en meget gammel gamme læge man skal holde op på alt og man skal kæmpe lidt for hjælpen. 

Der er vel heller ikke normalt med en scanning allerede. Det er vel lidt spil af penge. Hvis testen er negativ er du jo ikke gravid. Og hvis den er positiv er det vel alt for tidligt at blive scannet. Det er vel de færreste der gør det så tidligt

Anmeld Citér

7. september 2015

Pigen2015

xStinepigen skriver:

Jeg kan godt ane noget på den, var stregerne tydligere op de andre teste eller? 

Dejligt.. 

Ja dem fra apoteket var lidt tydeligere, men har hørt at dem fra Rema og netto kan vise mere utydeligt end dem fra apoteket. 

Tog en fra apoteket i morges igen og den viser igen lidt tydeligere lige som de første.. 

Anmeld Citér

7. september 2015

Pigen2015

nullermand15 skriver:

Der er vel heller ikke normalt med en scanning allerede. Det er vel lidt spil af penge. Hvis testen er negativ er du jo ikke gravid. Og hvis den er positiv er det vel alt for tidligt at blive scannet. Det er vel de færreste der gør det så tidligt

Det fordi jeg fik det anbefalet fra et privat læge, da de ikke kan beregne min termin hvis jeg er gravid, når jeg har uregelmæssig mens og kan risikere at være ret langt henne, fordi jeg ikke har mærket noget 

Anmeld Citér

7. september 2015

Kærlighediminmave

Pigen2015 skriver:

Det fordi jeg fik det anbefalet fra et privat læge, da de ikke kan beregne min termin hvis jeg er gravid, når jeg har uregelmæssig mens og kan risikere at være ret langt henne, fordi jeg ikke har mærket noget 

Men har du testet mere positiv end det billede du har lagt ind? Den ser nemlig meget svag ud. Så er lidt i tvivl om det bare er en skygge streg hvornår havde du sidst menstruation ?

Anmeld Citér

7. september 2015

70121416

Min erfaring siger den er positiv 

Anmeld Citér

7. september 2015

Lotus86

Jeg kan sagtens se en ekstra streg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.