Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

LuziaQ

Er virkelig taknemmelige for at folk hjælper husmanden herinde, men manden vil ikke være med på nogle af navnene, vi kæmper med Emily og Leah. Mange tak, men har ingen anelse om hvad det skal være hvis det bliver en dreng, så kom gerne med flere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

TNBC

LuziaQ skriver:

Er virkelig taknemmelige for at folk hjælper husmanden herinde, men manden vil ikke være med på nogle af navnene, vi kæmper med Emily og Leah. Mange tak, men har ingen anelse om hvad det skal være hvis det bliver en dreng, så kom gerne med flere. 

Så må han da komme med nogle flere forslag eller noget. 

Hvad med at I lave en liste med navne(hver altså) på i kan li og så kigger på dem

Anmeld Citér

6. september 2015

merethe

Profilbillede for merethe
LuziaQ skriver:

Hej jeg søger både pige og drenge navne. Da min mand er af somalisk afstamning og jeg selv af portugisisk afstamning, skal navnet være Internationalt. 

Vi kan simpelhen ikke blive enige, jeg har altid godt kunne lide navnet Lærke, og Morten da jeg er voksede op i Danmark. Men min man kan ikke udtale dem. Og min far kan heller ikke. Min mand kan godt lide navne som Abir og Abdulla.

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Maria, Emma, William, Viktor, Christian, 

Anmeld Citér

6. september 2015

tumle

LuziaQ skriver:

Hej jeg søger både pige og drenge navne. Da min mand er af somalisk afstamning og jeg selv af portugisisk afstamning, skal navnet være Internationalt. 

Vi kan simpelhen ikke blive enige, jeg har altid godt kunne lide navnet Lærke, og Morten da jeg er voksede op i Danmark. Men min man kan ikke udtale dem. Og min far kan heller ikke. Min mand kan godt lide navne som Abir og Abdulla.

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Alia

Alina

Amina

Amelia

Aya

Nora

Jasmina

Adam

Illyas/Elias

Malik

Gabriel

Isaak

Nor

Sean

Rafael

Anmeld Citér

7. september 2015

LuziaQ

Mange tak for hjælpen det bliver enten en Alina eller en Malick. Mange tak for hjælpen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.