Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
14 svar
5 synes godt om
6. september 2015

LuziaQ

Hej jeg søger både pige og drenge navne. Da min mand er af somalisk afstamning og jeg selv af portugisisk afstamning, skal navnet være Internationalt. 

Vi kan simpelhen ikke blive enige, jeg har altid godt kunne lide navnet Lærke, og Morten da jeg er voksede op i Danmark. Men min man kan ikke udtale dem. Og min far kan heller ikke. Min mand kan godt lide navne som Abir og Abdulla.

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

TNBC

LuziaQ skriver:

Hej jeg søger både pige og drenge navne. Da min mand er af somalisk afstamning og jeg selv af portugisisk afstamning, skal navnet være Internationalt. 

Vi kan simpelhen ikke blive enige, jeg har altid godt kunne lide navnet Lærke, og Morten da jeg er voksede op i Danmark. Men min man kan ikke udtale dem. Og min far kan heller ikke. Min mand kan godt lide navne som Abir og Abdulla.

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Molly

Holly

Emma

Emily

Ricki 

Sam/Samantha

Charlie

Jaime

Millie

Simone

Sara 

Anmeld Citér

6. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Milan, malick

samira, selma, asha

Anmeld Citér

6. september 2015

L-mor

Mange almindelige danske navne kan sagtens bruges internationalt og udtales på mange sprog, fx Emma, Laura, Anna, Jacob, Karl og David.

Anmeld Citér

6. september 2015

lineog4

LuziaQ skriver:

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Først pigenavne:

sara, Dina, Fatima, Aisha, Aida, Lara 

tror de kan tilskrives både somalisk (muslimsk), portugisisk og dansk

Anmeld Citér

6. september 2015

LuziaQ

Yurie skriver:

Molly

Holly

Emma

Emily

Ricki 

Sam/Samantha

Charlie

Jaime

Millie

Simone

Sara 

Mange tak.

Anmeld Citér

6. september 2015

LuziaQ

Tak alle sammen.

Anmeld Citér

6. september 2015

LuziaQ

Kom gerne med flere

Anmeld Citér

6. september 2015

TNBC

LuziaQ skriver:

Kom gerne med flere

Mere eller mindre alle navne kan siges i hele verden. 

Google feks portugisiske navne eller hans (glemte hvilket land det var) hvis det er den vej i vil gå ellers find navne lister.

Anmeld Citér

6. september 2015

MM00

LuziaQ skriver:

kan i hjælpe os? 

Mvh. Luzia

Her er der nogle forslag

Drengenavne:

Jamie 

Alfred 

Sander 

William 

Jacob 

Pigenavne: 

Emily 

Ella 

Leah 

Marie 

Philippa 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.