Nupo kur, andre ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2015

Bella&Lina

sommerbarn<3 skriver:

Har været der, holdbart til de sidste 5 kg, men ikke til større vægttab (ihverfald for mig)

jeg har på 3 mdr. tabt mig fra 95,4 til 74,6  (inkl graviditetskilo, vejede 84 inden gravid) ved at spise lchf (low carb higth fat)

altså at undlade kulhydrater fra brød, pasta kartofler osv.

det virker helt vildt godt (for mig) bliver mæt, kan lide opskrifterne, og kiloene rasler af  

Jeg skal spise efter kiss-kosten når jeg har fået et (forhåbentlig) kickstart af nupo kuren  er spændt på og se hvor meget jeg taber mig  det kan jo ikke skade i hvert fald  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Mulle0802

Bella&Lina skriver:

Hvordan tænker du og starte ud så? jeg har prøvet meget nu (har pco og 2 graviditeter bag mig) og hver gang jeg har prøvet og spise pco venligt, så falder jeg i efter nogle uger fordi der bare intet sker på vægten. Så jeg vil bruge nupo som en kickstarter og så gå over til det der hedder kiss-kost bagefter 

Lyder som mig om og om igen. 2-3 uger med fuld motivation og så går det ned af bakke. 

Startede i går - spiser det jeg vil men vil holde det på ca. 1400 kcal og så motion 

Anmeld Citér

6. september 2015

Bella&Lina

Mulle0802 skriver:

Lyder som mig om og om igen. 2-3 uger med fuld motivation og så går det ned af bakke. 

Startede i går - spiser det jeg vil men vil holde det på ca. 1400 kcal og så motion 

Det er simpelthen bare svært. Og når man så intet kan se på vægten, ja så faldet motivationen bare helt, i hvert fald hos mig  jeg er startet til zumba  så håber det også hjælper på det

Anmeld Citér

6. september 2015

Mulle0802

Bella&Lina skriver:

Det er simpelthen bare svært. Og når man så intet kan se på vægten, ja så faldet motivationen bare helt, i hvert fald hos mig  jeg er startet til zumba  så håber det også hjælper på det

Ja men det er der man skal holde ved for så kommer det i ryk. Man skal huske for hvert kg man taber sig jo mere skal der til for at tabe det næste. Jeg skal også starte til Zumba efter dette IVF forsøg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.