Nupo kur, andre ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
13 svar
14 synes godt om
5. september 2015

Bella&Lina

jeg starter på nupo kuren nu her , skal tabe mig 20 kg ialt! 

Vil meget gerne hører (eller se) jere erfaringer med nupo kuren og hvis der er nogen der selv er igang/skal til og igang kunne vi måske følges?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Joan ( Smallie )

Jeg har prøvet og det virker slet ikke for mig. 

Jeg gav mig til at tælle kcal i stedet  og fandt ud af hvor i min kost det gik galt og på den måde har jeg tabt 30 kg. Så jeg er gået fra et bmi på over 40 til lige omkring de 27 nu. 

Anmeld Citér

5. september 2015

Eskimoen

Jeg har prøvet nupo flere gange. Har tabt mig fint og hurtigt. Men har overhovedet ikke kunnet holde det 

Anmeld Citér

5. september 2015

Mulle0802

Jeg har ikke prøvet nupo men vil gerne hoppe på slankevognen. Vil gerne tabe 15 kg 

Anmeld Citér

5. september 2015

Joan ( Smallie )

Nupo kan man bruge som en start men man skal huske at ligge sin kost om også ellers hjælper det hat

Anmeld Citér

5. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Bella&Lina skriver:

Vil meget gerne hører (eller se) jere erfaringer med nupo kuren og hvis der er nogen der selv er igang/skal til og igang kunne vi måske følges?? 

Har ikke prøvet det. Startede projekt vægttab for snart 8 uger siden og er nu 6-7 kg lettere. Har leget med tanken om at prøve nupo, men ikke taget springet.

har du tænkt dig at udskifte hele kosten med flydende eller et måltid, eller hvordan? 

Anmeld Citér

5. september 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Har været der, holdbart til de sidste 5 kg, men ikke til større vægttab (ihverfald for mig)

jeg har på 3 mdr. tabt mig fra 95,4 til 74,6  (inkl graviditetskilo, vejede 84 inden gravid) ved at spise lchf (low carb higth fat)

altså at undlade kulhydrater fra brød, pasta kartofler osv.

det virker helt vildt godt (for mig) bliver mæt, kan lide opskrifterne, og kiloene rasler af  

Anmeld Citér

6. september 2015

Bella&Lina

Eskimoen skriver:

Jeg har prøvet nupo flere gange. Har tabt mig fint og hurtigt. Men har overhovedet ikke kunnet holde det 

Altså selve kuren eller er det bagefter du ikke har kunne holde en kostændring? 

Anmeld Citér

6. september 2015

Bella&Lina

Mulle0802 skriver:

Jeg har ikke prøvet nupo men vil gerne hoppe på slankevognen. Vil gerne tabe 15 kg 

Hvordan tænker du og starte ud så? jeg har prøvet meget nu (har pco og 2 graviditeter bag mig) og hver gang jeg har prøvet og spise pco venligt, så falder jeg i efter nogle uger fordi der bare intet sker på vægten. Så jeg vil bruge nupo som en kickstarter og så gå over til det der hedder kiss-kost bagefter 

Anmeld Citér

6. september 2015

Bella&Lina

SDD skriver:

Har ikke prøvet det. Startede projekt vægttab for snart 8 uger siden og er nu 6-7 kg lettere. Har leget med tanken om at prøve nupo, men ikke taget springet.

har du tænkt dig at udskifte hele kosten med flydende eller et måltid, eller hvordan? 

Altså jeg har som udgangspunkt valgt og bruge det hele dagen men så spise alm sund aftensmad (pco venlig, da jeg har pco) . Men min erfaring er at jeg efter blot få dage på nupo, bliver meget bedre til og mærke når jeg er mæt, og tænker så at kører 100% nupo når jeg når dertil . Så en uge med alm aftensmad og så en mdr på ren nupo, og så se hvor jeg er vægt mæssigt efter den mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.