Lidt billeder og et jubiiiiii :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Tut

Hej piger,

Først den gode nyhed!

- Min bedste veninde. Som var min brudepige til mit bryllup, og som jeg har været bedste veninder med siden børnehaveklasse, altså i 21 år. Hende og hendes forlovede har prøvet at blive gravide i over et år, og nu hvor de endelig har indset at de må til lægen og testes, VUPTI, så er den der!!!!!
Hun ringede i går, og jeg tuede bare af glæde. Hun har termin omkring 18/5-2010, hvilket vil sige at vi får ½ år sammen på barsel. SÅ FEDT!

Det var så forfærdeligt at skulle fortælle hende at jeg var gravid med Nana og at det var en smutter, når jeg vidste at de bare kæmpede. Heldigvis er vi så gode veninder at hun blev meget glade på vores vegne.

- En anden god ting. SignMyRoom.dk er SÅ cool. Noah elsker dyr, især løver og elefanter m.fl. Så vi købte en pakke med safari-tema wallstickers og i går mens han var i vuggestue gik jeg amok derinde. Og da han kom hjem, blev han så glad at han dirrede, og så råbte han bare "JAAAAAAA, NOAH'S DYR" og så løb han hen til løven og kyssede den  Og han har sagt både godnat og godmorgen til alle dyrene, åh han er så sød. Se billederne af værelset.

- En sidste ting: Hvad sker der lige for Inge i D.U.M. at ligge midt i en fødsel, og sige "jeg vil ikke mere, kan i ikke stoppe det, jeg vil hjem".... Jo da selvfølgelig stopper de det hele for dig! Hvad tror du selv?!!!!!!

Knus Tut - der lige ville dele sin glæde med nogen. Da jeg ikke må sige med graviditeten til nogen familie, da de kommende bedsteforældre ikke ved noget endnu. Så er jeg glad for at der ikke er nogen jeg kender der kender til baby.dk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Plysbjørnen

Ih altså stort tillykke til dem, det var da vel nok dejligt for dem at det endelig lykkedes.

Det ser godt ud Noahs værelse. kanon flot lavet.

Med hensyn til D.U.M. så kan jeg ikke snakke med, for jeg kan først se dem søndag.

Anmeld

17. september 2009

ivfmarie

nøøøøijj hvor er det dog en fed udsmykning!

Hvad med malerierne? Er de hjemmegjorte - de er herreflotte!

Og gud hvor fedt med veninden - jeg kan godt huske at du har snakket om hende før!

Anmeld

17. september 2009

Tut

ivfmarie skriver:

nøøøøijj hvor er det dog en fed udsmykning!

Hvad med malerierne? Er de hjemmegjorte - de er herreflotte!

Og gud hvor fedt med veninden - jeg kan godt huske at du har snakket om hende før!

Ja, malerierne er hjemmegjorte. Min faster's veninde er super god til at male, hun har også lavet disse, som vi har i soveværelset.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2009

Muffinmus

hvor fedt for dem:_)
Kan huske hvor stort et slag det var da min veninde sagde det samme, at hun var gravid og det var en upser, mens jens og mig havde prøvet i flere år+ en MA..men vi fik også lidt tid på barel sammen
Hun går faktisk igen på barsel med mig nu, men hun har ikke tid til en dyt den her gang desværre.
Fede billeder:-)

Anmeld

17. september 2009

linemus

Ej, hvor ser det fedt ud med de wallstickers. Og hvor er hans reaktion dog bare skøn  Så er det bare det hele værd, når de bliver SÅ glade. Jeg ville ønske vi kunne sætte wallstickers op herhjemme, for man kan få så mange flotte, der ville sætte gang i værelserne, men vi har desværre nogle utroligt upraktiske vægge, hvor der er "klumper" i malingen 

Tillykke til veninden. Hvor er det skønt for dem, at det er lykkedes 

Anmeld

17. september 2009

Kaufie

Vildt fedt værelse ham Noah har der! Og superflotte billeder også - sjovt med Noah-slangen

Tillykke med veninden! Dejligt I nu kan barsle sammen!

Anmeld

17. september 2009

Susan1978

tilykke med veninden...

det var nøjagtig det samme for både min søster og min veninde.. de skulle også lige til at gå igang med behandling også var den der..

de der wall stickers, kan de sidde på savsmultapet eller hvad det hedder..  for det er der på væggende ovenpå.. og det kunne være herre fedt at dekorere dem med nogle lækre dyr som dine..

Det ser skide godt ud.

Anmeld

17. september 2009

Tut

Susan1978 skriver:

tilykke med veninden...

det var nøjagtig det samme for både min søster og min veninde.. de skulle også lige til at gå igang med behandling også var den der..

de der wall stickers, kan de sidde på savsmultapet eller hvad det hedder..  for det er der på væggende ovenpå.. og det kunne være herre fedt at dekorere dem med nogle lækre dyr som dine..

Det ser skide godt ud.

Hej,

Jeg tror godt at det kan sidde på savsmuldstapet, men man vil kunne se "savsmuldet" igennem klistermærkerne vil jeg tro.

Der står sådan her på deres hjemmeside:

Vi kan ikke garantere at klistermærkerne fæstner på overflader med struktur f.eks. savsmuldstapet eller glasvæv. I tilfælde af at klistermærkerne ikke vil fæstne ved brug på sådanne overflader anbefaler vi brug af flytbar eller permanent spraylim. 

http://www.signmyroom.dk/

Anmeld

17. september 2009

birgittemarie

Åårh, hvor er han dog sød!

Og de malerier er virkeligt flotte! Det er wallstickers'erne selvfølgelig også. God idé.

Og tillykke til veninden. Kan godt forstå, du er glad!

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.