Hej piger,
Først den gode nyhed!
- Min bedste veninde. Som var min brudepige til mit bryllup, og som jeg har været bedste veninder med siden børnehaveklasse, altså i 21 år. Hende og hendes forlovede har prøvet at blive gravide i over et år, og nu hvor de endelig har indset at de må til lægen og testes, VUPTI, så er den der!!!!!
Hun ringede i går, og jeg tuede bare af glæde. Hun har termin omkring 18/5-2010, hvilket vil sige at vi får ½ år sammen på barsel. SÅ FEDT!
Det var så forfærdeligt at skulle fortælle hende at jeg var gravid med Nana og at det var en smutter, når jeg vidste at de bare kæmpede. Heldigvis er vi så gode veninder at hun blev meget glade på vores vegne.
- En anden god ting. SignMyRoom.dk er SÅ cool. Noah elsker dyr, især løver og elefanter m.fl. Så vi købte en pakke med safari-tema wallstickers og i går mens han var i vuggestue gik jeg amok derinde. Og da han kom hjem, blev han så glad at han dirrede, og så råbte han bare "JAAAAAAA, NOAH'S DYR" og så løb han hen til løven og kyssede den

Og han har sagt både godnat og godmorgen til alle dyrene, åh han er så sød. Se billederne af værelset.
- En sidste ting: Hvad sker der lige for Inge i D.U.M. at ligge midt i en fødsel, og sige "jeg vil ikke mere, kan i ikke stoppe det, jeg vil hjem".... Jo da selvfølgelig stopper de det hele for dig! Hvad tror du selv?!!!!!!
Knus Tut - der lige ville dele sin glæde med nogen. Da jeg ikke må sige med graviditeten til nogen familie, da de kommende bedsteforældre ikke ved noget endnu. Så er jeg glad for at der ikke er nogen jeg kender der kender til baby.dk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld