Vil du også starte en lille webshop? Se min shop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

Abracadabra

Du skriver om kvaliteten, men er huerne i uld, bomuld, alpakka, mohair eller? Hvis de er i (gys!) acryl eller lignende fælt materiale, så skriv det.

Jeg får pip af selfie-tingen, men andre har det måske anderledes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville aldrig købe tøj uden at vide, hvilket stof, det var lavet af. Sådan tror jeg, de fleste har det - især, når man ikke har mulighed for selv at røre ved det. 

Jeg forstår ikke koblingen mellem selfies og huer. Jeg kan godt se, det kan være smart for dig, at du får lidt gratis markedsføring via kunder, der evt. vælger at tage selfies med huerne på, men som kunde ville jeg slet ikke kunne se pointen eller sammenhængen. Jeg køber jo ikke en hue for at tage et billede af mig selv. 

Anmeld Citér

5. september 2015

Lisbeth1985

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville aldrig købe tøj uden at vide, hvilket stof, det var lavet af. Sådan tror jeg, de fleste har det - især, når man ikke har mulighed for selv at røre ved det. 

Jeg forstår ikke koblingen mellem selfies og huer. Jeg kan godt se, det kan være smart for dig, at du får lidt gratis markedsføring via kunder, der evt. vælger at tage selfies med huerne på, men som kunde ville jeg slet ikke kunne se pointen eller sammenhængen. Jeg køber jo ikke en hue for at tage et billede af mig selv. 

Lige mine ord:-)

Anmeld Citér

6. september 2015

SMC

KathrineSvendsen skriver:

Jeg har simpelthen taget chancen.
Jeg har kastet mig ud i at starte min egen webshop, hvor jeg sælger huer til kvinder >> Se den her

Navnet er #Selfiehuer www.selfiehuer.dk
Lige nu er der kun oprettet få varer, flere huer er på vej.

Men jeg vil meget gerne høre jer, om i synes webshoppen ser professionel ud?  - Er det et sted i ville handle, hvis i ikke havde hørt om webshoppen før?

Målgruppen er unge kvinder, der bruger de sociale medier meget til at dele billeder af dem selv, og deres liv.

...

Er der andre, der drømmer om at starte webshop??

Jeg vil gerne dele 3 råd med jer, hvis der er nogen, der går rundt og godt kunne tænke sig at starte sin egen webshop.

1) START I DAG
Mange udskyder det, enten fordi de har for travlt med familie og børn, eller fordi de ikke føler pengene er til det lige nu... Men bliver du ved med at udskyde det, kan jeg lige så godt sige det: Så kommer du aldrig i gang...

Vær ikke bange for at begå fej. Du skal bare springe ud i det. Både du og din virksomhed vil vokse i takt med de erfaringer du lærer med tiden.

2) KØR DIN WEBSHOP SOM HOBBY PROJEKT
Lov mig at du ikke holder dig tilbage, fordi du er bange for at tage springet som iværksætter. Desværre tror mange, at enten er man selvstændig, eller også er man lønmodtager - Og det afholder mange for at starte deres webshop. Men at starte webshop er et perfekt hobbyprojekt. Din forretning kan passe sig selv i dagtimerne - Der skal bare sættes noget mere tid af morgen og aften.

Sælg noget du interesserer dig for. Det gør det ekstra sjovt og lettere at finde overskud til det efter du kommer hjem fra arbejde.

Vil du gerne starte din egen webshop, vil jeg anbefale dig at gøre lige som mig. Jeg valgte en færdig webshop løsning, fordi den er billig at komme i gang med, det er imponerende nemt.

Jeg har selv startet med et meget lille varelager. Det er bedre at have et stort udvalg og så i stedet kun have 5 - 10 varer på lager. På denne måde lærer du, hvilke af dine produkter, dine kunder køber mest - Og så brænder du ikke fingrene på dyre varer, der bare ligger i kælderen.

3) VIDEN OG NETVÆRK
Der findes en masse information online, der kan hjælpe dig i gang. Det er langt fra alle der kender til annoncering og søgemaskineoptimering. Men der findes et hav af guides og vejledninger online. Der er kort sagt en masse viden og inspiration at hente til dig, der starter helt på bar bund.

Se f.eks. www.danhost.dk/start-webshop hvis du gerne vil have gode råd til opstart indenfor e-handel.

Der findes også debatter såsom Amino for iværksættere, hvor du kan få en masse professionelle råd.

Jeg arbejder til dagligt med markedsføring og vil gerne gennemgå din side for dig. Skriv en PB til mig, gerne med eventuelle spørgsmål. Jeg vil gerne vide, hvem du tænker er din målgruppe. 

Anmeld Citér

7. september 2015

KathrineSvendsen

Tusind tak for alle jeres forslag!

Nu har jeg været ved at give webshoppens design en overhaling, så der ikke er så mange vilde farver. Baggrunden er blevet pink i toppen og med hvis baggrund.

Jeg har fået puttet betalingsmetoden på forsiden.

Næste trin bliver nye knaldgode billeder i god kvalitet og mere information om hvilket materiale de forskellige huer er lavet af.

Hvor er i søde at i gider bruge tid på det !

Anmeld Citér

12. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor og meget mere skriver:

Enig - forstår heller ikke helt koblingen mellem selfies og huer. 

Til ts:

Jeg vil foreslå dig ikke at bruge den samme model til alle huer for det er ikke alle farver modellen kan bære. Hun ser super fin ud i den hvide med noget sort, men pigen har meget lyst hår og samtidig er hun meget brun - denne kontrast synes jeg gør at de andre huer virker for krafrige i farven - nærmest neon agtige. 

Jeg ville helst se modellen iført en vinter/efterårsjakke og evt. et halstørklæde - det er nemmere at forestille sig hvordan den vil se ud når nu man ikke kan prøve 

Anmeld Citér

15. september 2015

KathrineSvendsen

Super god ide med jakke og tørklæde!
Tusind tak - Jeg har allerede lagt et eksempel op med jakke og tørklæde:  Hvid strikket hue

Tror i at i ville undre jer over, hvis der kun blev skiftet mellem 2 - 3 vinterjakker på billederne? 

Selve påklædningen er jo også noget jeg skal sørge for ved siden af huerne...

Anmeld Citér

15. september 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes det ser bedre ud nu, og modellen ser sød ud på en ikke-dullesnobbet måde Du skal dog lige renskrive en del ting - fx har du alene på den side du linker til med den hvide hue skrevet "bolumd" eller noget i den stil - altså en trykfejl i "bomuld" ligesom du skriver "eller huer til kvinder med kvast" - jeg ved godt, at meningen er, at huen er til kvinder, og at den har en kvast, men det du skriver er faktisk, at den henvender sig til kvinder, der har kvaster 

Derudover må jeg indrømme, at jeg ud fra navnet ikke ville mene at siden henvender sig til mig. Jeg forbinder ikke ordet "selfie" med noget positivt, men derimod med en selviscenesættende samfundstendens som mest henvender sig til solariebrune, afblegede duller med skarpt optegnede øjenbryn og duckface. Heldigvis ser modellen som sagt sød ud, og det trækker op ifht navnet. 

Anmeld Citér

15. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
KathrineSvendsen skriver:

Super god ide med jakke og tørklæde!
Tusind tak - Jeg har allerede lagt et eksempel op med jakke og tørklæde:  Hvid strikket hue

Tror i at i ville undre jer over, hvis der kun blev skiftet mellem 2 - 3 vinterjakker på billederne? 

Selve påklædningen er jo også noget jeg skal sørge for ved siden af huerne...

Det er meget bedre - modellen ser blid og charmerende ud 

Anmeld Citér

25. september 2015

KathrineSvendsen

Tak for jeres feedback - og jeg har fået rettet den fjollede stavefejl. 

Hvor er i bare skide gode! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.