Men jeg vil meget gerne høre jer, om i synes webshoppen ser professionel ud? - Er det et sted i ville handle, hvis i ikke havde hørt om webshoppen før?
Målgruppen er unge kvinder, der bruger de sociale medier meget til at dele billeder af dem selv, og deres liv.
...
Jeg vil gerne dele 3 råd med jer, hvis der er nogen, der går rundt og godt kunne tænke sig at starte sin egen webshop.
2) KØR DIN WEBSHOP SOM HOBBY PROJEKT 
Lov mig at du ikke holder dig tilbage, fordi du er bange for at tage springet som iværksætter. Desværre tror mange, at enten er man selvstændig, eller også er man lønmodtager - Og det afholder mange for at starte deres webshop. Men at starte webshop er et perfekt hobbyprojekt. Din forretning kan passe sig selv i dagtimerne - Der skal bare sættes noget mere tid af morgen og aften.
Sælg noget du interesserer dig for. Det gør det ekstra sjovt og lettere at finde overskud til det efter du kommer hjem fra arbejde.
Vil du gerne starte din egen webshop, vil jeg anbefale dig at gøre lige som mig. Jeg valgte en færdig webshop løsning, fordi den er billig at komme i gang med, det er imponerende nemt.
Jeg har selv startet med et meget lille varelager. Det er bedre at have et stort udvalg og så i stedet kun have 5 - 10 varer på lager. På denne måde lærer du, hvilke af dine produkter, dine kunder køber mest - Og så brænder du ikke fingrene på dyre varer, der bare ligger i kælderen.
3) VIDEN OG NETVÆRK 
Der findes en masse information online, der kan hjælpe dig i gang. Det er langt fra alle der kender til annoncering og søgemaskineoptimering. Men der findes et hav af guides og vejledninger online. Der er kort sagt en masse viden og inspiration at hente til dig, der starter helt på bar bund.
Se f.eks. www.danhost.dk/start-webshop hvis du gerne vil have gode råd til opstart indenfor e-handel.
Der findes også debatter såsom Amino for iværksættere, hvor du kan få en masse professionelle råd.