migxher skriver:
Når det ikke er flasketid er han glad og smilende (: Han sover ret godt når først han bliver bøvset ordenlig af og er faldet i søvn.
Han er 5,5 måned nu.
Han sover klart også bedst på maven eller på siden. Lige siden han lærte at trille har han selv trillet over på siden eller om på maven når han skal sove.
Ja det samme her, jeg har dog længe lagt ham på siden - vidste det jo fra min pige (og har aldrig oplevet at nogen af dem trillede om på maven ved et uheld)
jeg ammede indtil for en måned siden, så det er først nu jeg rigtig har opdaget hvor lang tid det tager (ved amning blir de jo bare lagt til når de vil). Han sluger så mere luft ved flasken, men det er jo for sent at vende tilbage igen.
Jeg har haft det vendt med lægen, men idet han er 6 mdr er der nok max 1 måned til han sidder selv, hvilket jeg regner med vil hjælpe noget. Og han er ligesom din en glad dreng, så vi har valgt ikke at gå videre med medicin.
men hvis I ender med INexium (granulat) kan man bede lægen søge om enkelttilskud (det er mega dyrt). Omeprazol er billigt, men da det er piller ved jeg ikke lige hvordan man får det i de små. Hvis man skal gå i tekniske detaljer så hører Omeprazol til den tidlige udgave af syrepumpehæmmer, mens INexium går under betegnelsen "Esomeprazol" og er en videreudvikling, og skulle efter sigende virke bedre. Men fordi det er et nyere produkt, er det stadig under patent, og derfor afsindigt dyrt.
vi oplevede effekt med vores pige efter 24 timer, så det er da et forsøg værd.
Anmeld
Citér