Aflevere sit barn i vuggestuepersonalets arme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2015

Mami

Min søn bliver afleveret i armene hver dag - han går i børnehave nu kan slet ikke se det kunne være anderledes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

GrønStjerne

Nogle børn har bare behov for det. Jeg blev faktisk lidt underlig tilpas af at læse dit opslag, for jeg har aldrig tænkt over før at det var unormalt at blive afleveret i armene på en voksen.

Min ældste datter som nu går i skole har altid haft brug for at blive afleveret til en voksen. Jeg kan tælle de gange på en hånd hvor hun er gået ind og har sat sig på gulvet af sig selv. Hun gør det så småt nu, og jeg har da godt vidst at hun behøvede meget voksenkontakt, men jeg har faktisk aldrig tænkt over at det var mærkeligt at blive afleveret TIL en voksen på den måde.

Hmm. Gad vide om jeg har efterladt snesevis af irriterede pædagoger i kølvandet

Anmeld Citér

2. september 2015

Benjamins'mor

Nu har min datter aldrig haft behovet for at komme over i armene på en pædagog når hun bliver afleveret, så jeg ved ikke hvad holdningen er i hendes vuggestue. 

Men min søn gik i dagpleje og han var meget pylret når han blev afleveret og hun tog fint i mod ham i armene. 

Jeg tænker lidt at et barn skal føle sig trygt, det gør det jo ikke hvis det bliver sat ked af det ned på gulvet og mor/far så bare går. 

Anmeld Citér

2. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er pædagog og forældre - i begge tilfælde synes jeg at det er en selvfølge at barnet kan sidde hos en pædagog hvis barnet er træt eller ked af det. 

Jeg sidder også gerne med børnene selvom de ikke er trætte eller ked af det

Anmeld Citér

2. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er pædagog og forældre - i begge tilfælde synes jeg at det er en selvfølge at barnet kan sidde hos en pædagog hvis barnet er træt eller ked af det. 

Anmeld Citér

2. september 2015

Bshizzle

Her er næsten hele min Sviger-familie uddannet inden for pædagog området. 

Min Svigermor som er højt uddannet (kan ik huske hva stillingen hedder), hun siger at barnet har bedst med at få kontakt til de pædagoger som skal stå til rådighed når Mor/Far skal på arbejde. 

Og jeg kan klart mærke at min dreng har bedst med at være i kontakt med en pædagog når jeg aflever. 

Anmeld Citér

2. september 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Jeg er pædagog OG mor :-) Mit eget barn bliver afleveret til dp mor på gulvet, hvor hun typisk sætter sig ned på hug og vinker...- af den simple grund, at jeg ikke vil ha' hun ødelægger sin ryg på at bære på ham :-) Jeg ta'r selv gerne imod børn i armene, men jeg vil sidde ned først...- igen fordi min ryg skal holde de næste 30 (!!!) år !! De børn jeg har i vuggestuen får både kram og bliver nusset - det er helt eksistentielt for de små !!

//Mette

Anmeld Citér

2. september 2015

Carina:-)

Da jeg afleverede de 2 små i vuggestue var det altid til et par åbne arme .Især den ene havde meget brug for et skød at sidde på og fangede aldrig at det skulle irritere pædagogerne 

Tværtimod synes jeg de var meget imødekommende og smilende :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.