Vil i læse Fiona's uplanlagte hjemmefødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

LotteN

Sikke da en fødselsberetning... det var jo vildt spændende og læse - og måtte da også trække ldit på smilebåndet engang imellem! men må nok sige du har klaret det flot - stort tillykke med det og det er da vidst en fødsel man ALDRIG glemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Cris

Du fortæller det på en sjov mode, synes jeg!   Dejligt at det hele endte godt! Jeg har faktisk snakket med min JM i går. Hun siger, at efter første barn følger de sig mere trykke med hjemmefødsel, for de oplaver utalalige gange at man nå til fødegangen med presseveer og de har så meget stress med at lave stuen klart! Og jeg synes, at det var også et plus, at børnene nåede institutionen, så I ikke behøvede at tage hensyn til dem!

Tillykke mange gange!!!!!! 

Anmeld

28. oktober 2009

Tina2

Stort tillykke med din datter, hvor er du god til at skrive!!! :-) Jeg måtte lige grine nogle gange:-)

Anmeld

28. oktober 2009

Betina88

Det var da noget af en fødsel du fik dig dér ..- Godt at alting gik godt og at prinsessen var dejlig og stor ..

Tillykke til jer alle fire med den lille nye ..

Anmeld

29. oktober 2009

Mist

Wauw, en fortælling.. STORT tillykke med datteren.. Det var da noget af en fødsel.. Dejligt og høre alt endte som det skulle trods smerter og det vilde påstyr..

Og sikke nogle fantastiske billeder, det er da nogle der fortæller hvad der skete den dag..

Dejligt når alt ender godt.

Anmeld

29. oktober 2009

lunde

jeg måtte bare læse den færdig...  hold da op en historie du kan fortælle din datter..   lidt humor var der oz plads til..  det kan jeg godt li..  

syndes sku du er en sej kvinde med stort K..

Anmeld

29. oktober 2009

KarinaIda

Hold da op en fødsel du har haft... Men hold da fast en smuk datter du fik ud af det!! Tillykke med hende.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.