planen kender jeg ikke lige nu må jeg indrømme, nej den lille vilde er her i nærheden, den fik vi forslået, men jeg sagde nej. og alligevel havner han i klørene på nogle mennesker der mistænker at han har noget med stoffer at gøre....aj jeg er bare så vred, og det samme er kasper, det er sgu lidt synd for ham...for hvis han havde sladret om dem han kendte til, så havde han fået så mange bank, indtil han havde forladt skolen frivilligt...og holdte han mund smed de ham hjem, men nu lyder det så til at historien køre på at han har sagt han mente de var nogle røvhuller...men hvad pokker, det syntes jeg faktisk også lige nu.
det jeg er ærgelig over er, at hvis de havde ringet efter det første møde med kasper (hvor han valgte at gå i arrigskab) så kunne jeg havde deltaget i møde nummer to, og havde holdt noget ro på ham, så kunne det jo være min søn stadig havde haft en skole...men sådan skulle det bare ikke være, og da jeg snakkede med forstanderen i dag sagde jeg at jeg mente de havde handlet forkert...det sekund hvor de mener min søn er rodet ind i noget med stoffer, så syntes jeg nok jeg burde blive tilkaldt, men så sagde lederen bare, ja det kan du så mene, og så er der ikke mere at gøre ved det.
ja så jeg føler mig lidt sat på sidelinjen!
jeg kan ikke få oplyst hvem de pågældene personer er, ergo kan jeg ikke følge sagen til bunds herhjemme...og hvad fanden gør man så lige.
jeg har kun min søns ord for hvad der er forgået, og hvis jeg skal finde ud af om min søn har været involveret i nogen ting, så burde jeg nok havde noget mere af vide...eller hvad?
aj jeg er bare så nega over det...og syntes de har opført sig som børn, og det er voksne mennesker? >(
weeeee...så kom vreden op igen!
Anmeld