så blev sønnen kraft pedder væltemig smidt ud af efterskolen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.318 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. april 2008

Loggidut

jeg er bare så vred lige nu, og ked og skuffet...>(

sønnen blev smidt ud af efterskolen, fordi han havde viden om at nogen andre elever havde solgt hash på skolen, men ikke ville stikke dem....arg jeg er så sur....
jeg har lige hentet ham, så det er ikke engang en dum trusel....kasper var blevet så vred over at de havde pumpet ham for oplysninger i 3 timer over 3 gange...at han til sidst rejste sig og sagde at nu gad han fandme ikke have mere med dem at gøre...>(

hmmmm...så skolen ringede til mig, og sagde at han ikke ville samarbejde, og ergo måtte forlade skolen....fååårk....jeg er bare sur og vred, og har bedt dem komme med en skriftlig udtalelse om hvad han egentlig er røget ud på!

ufffff.....aj jeg må hellere lade være med at skrive mere lige nu, for jeg koger da totalt!

jeg er bare så vred over han har sat til "afhøring" uden min viden og uden min indblanding....så jeg hentede ham bare og kørte hjem....uden at diskutere med dem, for så er jeg sgu bange for jeg var kommet til at gøre noget galt!

ajjjj....jeg må hellere logge af inden hjerneskallen krakkelere og det vælter ud med kogt hjernemasse....hmmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Tikki

Eeeeej for en i H....... Hvor er de bare storslemme..tænk, at man kan få sig selv til at pumpe "et barn" for oplysninger og tvinge ham til at udlevere andre. Hvad kan der netop ikke ske ham, hvis han sladrer. Tænk at de er så dumme, at de ikke kan forstå det.
Håber virkelig det løser sig på en eller anden måde - sikke noget hø!

kram fra Jeanette

Anmeld

3. april 2008

Kaufie

Den er godt nok ikke rar - på den ene side kan man jo sagtens følge din søn - det er da faktisk en rimelig sej beslutning at tage - og holde ved - på trods af det pres og de konsekvenser. Men på den anden side kan man også føle den afmagt lærerne har følt - de har jo ansvaret for de unge - og forældrene stoler jo på, at de gør alt hvad der står i deres magt for at holde sådan noget skidt ude af skolen.

Men ja, det er da helt klart urimeligt, at I ikke var informeret - det må da have været p....hårdt for jeres søn at skulle gå igennem det alene.

Håber I finder en løsning.

Mette

Anmeld

3. april 2008

Monica

Hold da kæft hvor kan jeg godt kan forstå din harme... Jeg var sprunget i luften!!!!!!!!!!!!!! At "afhøre" ham.... Og hvis han ikke har gjort noget galt - så skal ha for faen da ikk smides ud...

Monica - med røg ud af ørene >(

Anmeld

3. april 2008

Joan ( Smallie )

Hmm sidder lidt og tænker at de slet ikke må afhøre en mindreårig men mindre der er en værge tilstede.
Og noget helt andet er at de slet ikke må afhøre ham. Det må kun politiet.

Jeg syntes faktisk du skal ringe til politiet og høre hvordan du lige forholder dig til det her.

For H jeg var også blevet sur. Ja det kan slet ikke gøre det med bare sur.

Men Ham din søn han er sku en sej en. Hatten af for at siger sin mening og holder ved den. Slogge du har sku gjort det godt med at give ham en rygrad

Krams Joan

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

tak alle sammen...men som jeg ser det så er der tid til dumhed og tid til alvor...og her skulle han ikke havde været dum, men alvorlig...de pågældende var allerede blevet knaldet, og var sendt til hjemsendelse...så han havde ikke midstet noget ved at ofre dem...men jeg kan forstå på ham at det kan blive en farlig situation hvis man er stikker....så han holdte på sit!
fair nok...smallie en afhøring er det jo ikke, hvis de mener han kan havde været indblandet i noget...så er det i orden de tager ved ham, men altså, 3 timer...syntes godt nok det lyder som om de vil knække ham, og jeg kan så ikke forstå de ikke har ringet efter mig?

jeg er bare så nedturs agtig lige nu, for skolen har ikke rigtigt informeret mig om andet end at nu var han pakket ...øv...men tak søde piger for jeres ord!

Anmeld

3. april 2008

Nadi

Ej Loggi altså!!! Hva hulan er det for en efterskole? Nu har jeg selv gået på efterskole (hvilket var det bedste år) og det lyder bare helt underligt i mine øre. Kan godt forstå du er rasende, jeg var satme også kammet over, hvis det var sket for min søn >(

Synes simpelthen ikke det er et ordentligt grundlag at smide ham ud på. Han har da vel ret til ikke at udtale sig og hvis de ikke har noget på ham, udover at han ved hvem det er der har solgt det, så kan de simpelthen ikke tillade sigd det!!

Og hvorfor i al verden er det nødvendig at "afhøre" ham i 3 timer af 3 gange?? Nej nu koger jeg snart over. Bliver simpelthen så sur når sådan noget sker, netop fordi jeg selv har oplevet hvordan det er at gå på efterskole og næsten selv blevet smidt ud!

Ej jeg håber virkelig at det får en happy ending, og ellers vil jeg bare gerne følge udviklingen i "sagen".

Mange knus herfra (H)

-Nadia

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

ja nu har jeg bedt dem komme med en udtalelse...
så må vi se, men han vidste jop godt at nogen solgte...men vil/kan ikke stikke de personer, for som han sagde, så havde de gjort helvede hedt for mig...og så kunne jeg lige så godt gå alligevel...ja...det er rigtigt, men for helvede, det er hens framtid han gambler med.

jeg syntes godt nok de har handlet på en underlig måde, jeg bliver ringet op, og en time efter er knægten hentet, og smidt ud???

jeg fatter intet, men han er som sagt langt fra den eneste som er røget på den her bekostning...og nu snakkede jeg lige med de andre elever dernede....og de blev ved med at sige det var en underlig måde på det...

men de har haft så meget bøvl med tyveri, så der er blevet sagt på flere møder dernede at eleverne skal komme og fortælle hvis der er noget...men hvem fanden tør det?

Anmeld

4. april 2008

birgittemarie

Nej, hvor stygt! Det kan jeg godt forstå, du er vred over!! Jeg synes, han har handlet fornuftigt i fht sin fremtid, når de nu alligevel har fanget dem, det handler om og jeg synes, du kan være stolt af ham. Han har da passet på sig selv og de kan sgu da ikke forvente eller over hovedet bede børn om at stikke sådan nogle forbryderspirer og udsætte sig selv for fare.

Puha, held og lykke med det hele. Skal blive interessant at høre, hvad de skriver i udtalelsen...

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. april 2008

Loggidut

nå så fik jeg af vide af forstanderen at det var hans attitude de smed ham ud på, altså at han ordret havde sagt han mente de var nogle røvhuller (altså dem der sad og "afhørte " ham) efter at de havde spurgt ham hvad man mente om dem lige nu og her.

så æhhhhh hvad fanden skal det lige forstille...man spørger da ikke efter folks meninger...for bagefter at disse dem for at svare...gør man?

hmmm, nå men jeg jeg har tænkt mig at lade lort være lort, og holde weekend nu...gider slet ikke bekymre mig om det før mandag...!

så here we go...glædelig weekend alle...den kommer sgu nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.