Lige brug for lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Joan ( Smallie )

Vi har jordens bedste naboer, de er der bare for os og vores unger. Vi kan ikke få det bedre. Ungerne er røv forkælet af dem de får både graver når de fylder år og til jul.
Nu ligger landet jo så sådan at jeg vil gerne give dem noget også, men hvad giver man en familie der har alt og ikke mangler noget som helst, ( heller ikke penge) De har selv 2 børn de er dog 18 og 15 men bor stedig hjemme begge 2 og Niels er bare helt vild med dem begge. Han siger tit når han kommer hjem fra dp at han gerne vil over og lege med Morten og selv om knægten lige er blevet 18 så tager han sig altid tid til Niels. Jeg syntes det er vildt og vil meget gerne vise hvor meget jeg sætter pris på at de bare er så dejlig som de er. Så hvad finder jeg lige på dem til jul?
Og ja ved godt det er i god tid, men skal have fundet det helt rigtig til dem men er bare blank.
Så tøser ideer modtages med kyshånd.

Joan total ide forladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Rasmine

Tjae, måske en stor kurv med blandede godter?
Biograf billetter, gavekort til Oksen, et par flasker god vin, lækker choko osv, altså delikatesser, samt "barnepigeløfte" for den yngste den dag, hvis der er brug for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.