Er der et tidspunkt hvor man ikke kan teste positi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Så si det i stedet for at bliv sur. For det var på ingen måde ment i provokation at skrive sådan. En flad mave kan være mange ting og man bliver nødt til at have en sammenligning hvis man skal bedømme udfra billeder om muligheden for en graviditet. Beklager hvis du fandt det provokerende. :-)

Håber i hvert fald uanset hvad du får vished om det så du ikke skal gå og være bekymret for det er aldrig rart

Tak

skrev sådan fordi du skrev du ikke kunne bruge dem til noget.. Dom sagt var de ikke lagt op til det formål man mange spørg om billeder når man beskriver det som jeg har og vedlagde dem jeg havde.. Ikke at i skulle bruge dem til at analyserer hvorvidt om jeg er gravid eller ej... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Jeg har længe døjet med mave smerter og en mave der vokser... Hvis jeg skulle være gravid skulle jeg være 4-5 mdr henne.. For nogle mdr havde jeg ekstremt spændte bryster og kvalme men fik min mens da jeg er på p-piller... Jeg har meget luft i tyktarmen og ved det kan føltes som en baby.. Men undre mig over min mave bare aldrig bliver flad mere.. Heller ikke som fastende ... Tog en test i sidste uge som var negativ men tænker om der er et tidspunkt hvor man ikke kan teste positivt længere? Tænker nok også lægen havde tænkt det de 50gange han har lagt hånden på maven men han mærker mest øverst... 

Jeg testede positiv ved lægen omkring uge 20

Så jeg ved det ikke lige

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Jeg testede positiv ved lægen omkring uge 20

Så jeg ved det ikke lige

Okay tak 

Anmeld Citér

26. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Altså jeg er gravid ca. 25 uger henne og da jeg var ca.18 uger henne tog jeg for sjov en test (fordi jeg havde en liggende og den var lige ved at udløbe) og den var kun meget meget meget svagt positiv. Og jeg lavede helt tydelige positive streger da jeg var 4-5 uger henne, og der ligger altså en lille dreng og sparker løs. 

Så for nogle kan det godt være at HCG hormonet bliver for højt til at man kan måle det. 

Hvis du er bekymret og synes din mave har ændret sig markant selvom du lever som du plejer, så synes jeg du skal tage til lægen.. Om ikke andet så for at få udelukket at der er noget galt. Det kan jo også være andre ting end en graviditet - men synes da bestemt du skal tage til lægen hvis du er bekymret for mavens form. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.