Er der et tidspunkt hvor man ikke kan teste positi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.261 visninger
13 svar
2 synes godt om
26. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg har længe døjet med mave smerter og en mave der vokser... Hvis jeg skulle være gravid skulle jeg være 4-5 mdr henne.. For nogle mdr havde jeg ekstremt spændte bryster og kvalme men fik min mens da jeg er på p-piller... Jeg har meget luft i tyktarmen og ved det kan føltes som en baby.. Men undre mig over min mave bare aldrig bliver flad mere.. Heller ikke som fastende ... Tog en test i sidste uge som var negativ men tænker om der er et tidspunkt hvor man ikke kan teste positivt længere? Tænker nok også lægen havde tænkt det de 50gange han har lagt hånden på maven men han mærker mest øverst... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Tiggi

Jeg sku ikke mene at der er et tidspunkt hvor du ikke længere kan teste positiv, men nogle enkelte mennesker kan ikke teste positivt på en test, så bed din læge teste ved en blodprøve eller evt. hvis du faktisk sku være så langt henne så lytte efter hjertelyd. 

Altså jeg ville sige at du godt ku være gravid med den mave, men du ku også sagtens ikke være gravid, da det jo afhænger af hvordan du siger ud normalt og dermed meget svært at sige  Men du ligger jo så også netop skråt med en pude i ryggen hvilket kan være misvisende 

men kan jo netop testes ved en blodprøve så ville jeg da prøve at få gjort 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg sku ikke mene at der er et tidspunkt hvor du ikke længere kan teste positiv, men nogle enkelte mennesker kan ikke teste positivt på en test, så bed din læge teste ved en blodprøve eller evt. hvis du faktisk sku være så langt henne så lytte efter hjertelyd. 

Altså jeg ville sige at du godt ku være gravid med den mave, men du ku også sagtens ikke være gravid, da det jo afhænger af hvordan du siger ud normalt og dermed meget svært at sige  Men du ligger jo så også netop skråt med en pude i ryggen hvilket kan være misvisende 

men kan jo netop testes ved en blodprøve så ville jeg da prøve at få gjort 

Har ikke nogle billeder hvor jeg ligger ned og ja ved det godt men panikker måske lidt fordi han slet ikke har tjekket ���� 

Og så føler jeg bare det er unormalt at maven bare bliver større og aldrig forsvinder ind.. Gjorde den de første par mdr jeg begyndte at døje med det her

Anmeld Citér

26. august 2015

Anpau

Anonym skriver:

Har ikke nogle billeder hvor jeg ligger ned og ja ved det godt men panikker måske lidt fordi han slet ikke har tjekket ���� 

Og så føler jeg bare det er unormalt at maven bare bliver større og aldrig forsvinder ind.. Gjorde den de første par mdr jeg begyndte at døje med det her

Jeg mener faktisk jeg har fået fortalt af en, enten her på Baby.dk ellers var det på minmave.dk, at der til sidst kommer så meget Hcg i kroppen, at en test ikke kan måle det.

Jeg synes du skal ringe til din læge, og fortæl ham om dine bekymringer. Hvis du plejer (og det ligner det) at være en tynd pige med flad mave, så er det da lidt underligt, at den pludselig bliver "så" oppustet. 

Men det kan også skyldes noget med mave/tarm, og evt glutenallergi måske? Under alle omstændigheder synes jeg du skal ringe til ham. 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Jeg mener faktisk jeg har fået fortalt af en, enten her på Baby.dk ellers var det på minmave.dk, at der til sidst kommer så meget Hcg i kroppen, at en test ikke kan måle det.

Jeg synes du skal ringe til din læge, og fortæl ham om dine bekymringer. Hvis du plejer (og det ligner det) at være en tynd pige med flad mave, så er det da lidt underligt, at den pludselig bliver "så" oppustet. 

Men det kan også skyldes noget med mave/tarm, og evt glutenallergi måske? Under alle omstændigheder synes jeg du skal ringe til ham. 

Har helt klart noget med tarmen og luft.. Det er slået fast.. Forstår bare ikke det bliver værre... 

Anmeld Citér

26. august 2015

Diosa85

Ved jo ikke hvordan din mave normalt ser ud så billederne kan ikk bruges til så meget. 

Men man kan nå et tidspunkt i sin graviditet hvor man ikk kan teste mere da hcg vil være for højt til en købe test. Men hvor langt man skal være ved jeg ikke. 

Synes du skal tage til lægen og evt få foretaget en blodprøve eller gyn undersøgelse. Det kan give svar 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ved jo ikke hvordan din mave normalt ser ud så billederne kan ikk bruges til så meget. 

Men man kan nå et tidspunkt i sin graviditet hvor man ikk kan teste mere da hcg vil være for højt til en købe test. Men hvor langt man skal være ved jeg ikke. 

Synes du skal tage til lægen og evt få foretaget en blodprøve eller gyn undersøgelse. Det kan give svar 

Så luk øjenene for billederne! 

Anmeld Citér

26. august 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Så luk øjenene for billederne! 

Okay prøv lige at slap lidt af. Du stiller et spørgsmål og jeg giver dig et råd. Ingen grund til at fare op på den måde.

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Okay prøv lige at slap lidt af. Du stiller et spørgsmål og jeg giver dig et råd. Ingen grund til at fare op på den måde.

Finder det provokerende at du starter sådan... Min mave plejer nok ikke at se sådan ud og plejer at være flad som jeg skriver men skal da huske når min mave er flad igen at tage billeder så jeg altid har et billede at sammenligne med... Ja jeg spurgte om der var et tidspunkt hvor man ikke kunne teste positivt mere og nedlagde ikke billeder som "se min mave.. Spå om jeg er gravid" 

men tak for det konstruktive du fik skrevet efter 

Anmeld Citér

26. august 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Finder det provokerende at du starter sådan... Min mave plejer nok ikke at se sådan ud og plejer at være flad som jeg skriver men skal da huske når min mave er flad igen at tage billeder så jeg altid har et billede at sammenligne med... Ja jeg spurgte om der var et tidspunkt hvor man ikke kunne teste positivt mere og nedlagde ikke billeder som "se min mave.. Spå om jeg er gravid" 

men tak for det konstruktive du fik skrevet efter 

Så si det i stedet for at bliv sur. For det var på ingen måde ment i provokation at skrive sådan. En flad mave kan være mange ting og man bliver nødt til at have en sammenligning hvis man skal bedømme udfra billeder om muligheden for en graviditet. Beklager hvis du fandt det provokerende. :-)

Håber i hvert fald uanset hvad du får vished om det så du ikke skal gå og være bekymret for det er aldrig rart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.