Hej piger
håber I kan konme med et godt råd for jeg er meget frustreret pt.
vi har to små børn på hhv. 1,3 år og 2,5. Vores datter på 2,5 falder først i søvn omkring 21-22, selvom vi har prøvet alt! Hun bliver lagt omkring 19.00/19.30, og vi putter hende i hendes egen seng og læser/synger og snakker roligt til hende.
Hun virker ikke træt og er heller ikk som sådan ked af det, men hvis jeg går græder hun og kravler ud ad sengen, hvilket hun har kunne siden hun var 1,5 år (tremmeseng).
hun siger hun vil sove i vores seng og det har jeg så forsøgt, men hub bliver flyttet i egen seng, når hun sover. Også her sover hun omkring 21/22 i dag spurgte jeg dagplejemoren om vi ku prøve at springe søvnen over eller forkorte den for at se virkningen heraf, da hun sover 2-3 timer der. Hun sagde at der var regler om, at børnene skulle sove så dagplejeren får sin pause, hvilket er forståeligt MEN helt ærligt, det kan da ikk passe hendes pauser er vigtigere end barnets tarv og familielivet. Hun blev helt fornærmet, da jeg spurgte.
Vores yngste som også går der sover 1-1.5 timer til formiddag og 4 timer om eftermiddagen og så har hun et andet mindre barn, som også sove meget så det er ikke fordi hun ik har ro. Synes det er liiidt problematisk:/
Nogle råd/erfaringer ?
Anmeld
Citér