nogle der har et råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2015

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Undskyld jeg spørg men får du ikke su fredag ? synes ikke jeg forstod det sådan nemlig

men ellers måske kommunen kan hjælpe? eller en veninde..

vis du samler flasker kan der også hurtig løbe lidt penge ind min sted  far køre hver dag på hans el knallert han får et par hundred ind i mdr bare på pant flasker og han samler måske 2-3 timer om ugen det med kørsel bare en ide vis du bager nogle boller så har i lidt mad som er billigt du kan få mange boller på 1 gær og 2 kg mel

Der er først su mandag. 

Det vil jeg prøve, tal ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Anonym trådstarter

Anonymor10 skriver:

Hvis du har regninger du ikke kan betale, så er jeg sikker på at langt de fleste steder vil være meget forstående hvis du fortæller at du er nødt til at udsætte betalingen til næste måned.

Jeg vil sige det vigtigste er at prioritere huslejeregning fordi der som regel ikke kan ydes henstand på den, og så selvfølgelig mad (nok).

Har du mulighed for en anden form for kredit? Og hvornår får du mon mere råd? For så kunne du evt snakke med banken om et kreditkort med loft på f.eks. 5000 eller lignende.

Nogle steder kan man også købe dagligvarer online på kredit, hvis man har et dankort. 

Håber du finder ud af det! Kender godt fornemmelsen, det er bare ikke sjovt at sidde i dén saks.

Jeg har ikke nogle ubetalt regning min far betalte dem. Banken er ikke villig til at hjælpe jeg har prøvet snakke med dem. 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

sille000 skriver:

Hvor går du i skole 

I Hjørring 

Anmeld Citér

26. august 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Nej det er su. Jeg er nød saget til at søge su lån og det giver samlet udbetalt ca 13***

Har du været inde og godkende låneplanen?

Anmeld Citér

26. august 2015

Mettefpigen

Det lyder meget mærkeligt at du har fået det udbetalt da du boede med din eksmand (medmindre det er med lån) for en alm su er 5*** og dobbelt er 11****.... det lyder til at du har fået enlig forsørger sats... har du været inde og godkende en låneplanen? ... sætter lige et billed ind af min su og jeg er forsørger... min ligger nemlig på 8*** udbetalt....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du været inde og godkende låneplanen?

Der er ikke noget at godkende enndnu.. selve enlig suen er ikke godkendt endnu 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det lyder meget mærkeligt at du har fået det udbetalt da du boede med din eksmand (medmindre det er med lån) for en alm su er 5*** og dobbelt er 11****.... det lyder til at du har fået enlig forsørger sats... har du været inde og godkende en låneplanen? ... sætter lige et billed ind af min su og jeg er forsørger... min ligger nemlig på 8*** udbetalt....

Jeg har brug for su lån

Jeg fået 8150 udbetalt både su og su lån - men IKKE som enlig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.