Anonym skriver:
Ja for at gøre en lang historie kort så har jeg brug for et råd
Jeg modtager su - og skulle i denne mdr overgå til enlig forsørger grundet skilsmisse, men pga fejl osv i systemet og papirne er det ikke gået igennem endnu jeg har ikke mulighed for at låne lidt i banken desværre til den sidste uges tid af mdr, min far har allerede lånt mig til strøm regning og mad osv så kan kan ikke mere hvad kan man gøre? Jeg er rigtig ked af denne situation og den giver mig sindsyg ondt i maven efterhånden.
Hvis du har regninger du ikke kan betale, så er jeg sikker på at langt de fleste steder vil være meget forstående hvis du fortæller at du er nødt til at udsætte betalingen til næste måned.
Jeg vil sige det vigtigste er at prioritere huslejeregning fordi der som regel ikke kan ydes henstand på den, og så selvfølgelig mad (nok).
Har du mulighed for en anden form for kredit? Og hvornår får du mon mere råd? For så kunne du evt snakke med banken om et kreditkort med loft på f.eks. 5000 eller lignende.
Nogle steder kan man også købe dagligvarer online på kredit, hvis man har et dankort.
Håber du finder ud af det! Kender godt fornemmelsen, det er bare ikke sjovt at sidde i dén saks.
Anmeld
Citér