Køredragt fra joha.. hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

hmg86

StephanieNajim skriver:

Jeg har den samme til mine drenge bare i lyseblå, jeg har været rigtig glad for dem (har 2 da jeg har tvillinger), synes de er rigtig lækre og en god kvalitet ☺ 

Har den ombuk? Har læst mig til det på en anden hjemmeside men er ikke sikker...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

hmg86

Lenchick skriver:

Jeg vil til en hver tid foretrække en ulddragt da de små babyer får det for varmt i de syntetiske fleecedragter. 

Du kan få så mange fine dragter i uld!

Se lige feks denne lækre sag fra Engel

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=6199

Den er rigtig fin... men lige dyr nok..

Anmeld Citér

24. august 2015

hmg86

Ville gerne elske uld, men jeg kan selv ikke tåle at røre ved det... slår ud og klør og kradser... 

Anmeld Citér

24. august 2015

StephanieNajim

hmg86 skriver:

Har den ombuk? Har læst mig til det på en anden hjemmeside men er ikke sikker...

Ja det har den, både på hænder og fødder, og jeg har brugt det super meget ☺ 

Anmeld Citér

24. august 2015

hmg86

StephanieNajim skriver:

Ja det har den, både på hænder og fødder, og jeg har brugt det super meget ☺ 

Fantastisk.. tusind tak for svar  må jeg spørge hvad størrelse du købte? 

Anmeld Citér

24. august 2015

StephanieNajim

hmg86 skriver:

Fantastisk.. tusind tak for svar  må jeg spørge hvad størrelse du købte? 

Det var da så lidt ☺ Jeg har dem i størrelse 68/74, mine drenge er fra juli så det passede lige til når det blev koldt ☺ 

Anmeld Citér

24. august 2015

modesty

hmg86 skriver:

https://www.trendyshop.dk/shop/joha-koeredragt-203276p.html

Nogen der kender denne køredragt fra Joha eller har lidt tanker om den? Kan godt lide at der er ombuk ved hænder og fødder, at hætten kan tages af og at den ikke er alt for tyk.. og så kan den bruges til både dreng og pige da vi ikke kender kønnet... skal siges der er tale om en oktober baby..

Hvad tænker I? Er den værd at smide penge efter? 

Jeg ville altid vælge uld - men derudover ville jeg aldrig bruge så mange penge på en dragt til en nyfødt. I får den brugt en håndfuld gange, og det er godt nok mange penge at smide efter den, så.

Jeg ville købe brugt, og hvis I ikke vil købe brugt, så køb en billig i h&m eller lignende.

Anmeld Citér

24. august 2015

hmg86

har ledt og ledt og kan simpelthen ikke finde nogen brugte køredragter i uld i den rigtig størrelse, som også er neutral... Så hvis nogen sælger, så hører jeg gerne om det

Anmeld Citér

24. august 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

https://www.trendyshop.dk/shop/joha-koeredragt-uld-174364p.html

Denne synes jeg er neutral. Så kan man sætte den farve hue/futter til man ønsker  

Anmeld Citér

24. august 2015

Aspek

På dba er der en råhvid og en mørkegrå til salg til henholdsvis 150 og 100 kr i den størrelse du efterspørger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.