Køredragt fra joha.. hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.470 visninger
27 svar
7 synes godt om
23. august 2015

hmg86

https://www.trendyshop.dk/shop/joha-koeredragt-203276p.html

Nogen der kender denne køredragt fra Joha eller har lidt tanker om den? Kan godt lide at der er ombuk ved hænder og fødder, at hætten kan tages af og at den ikke er alt for tyk.. og så kan den bruges til både dreng og pige da vi ikke kender kønnet... skal siges der er tale om en oktober baby..

Hvad tænker I? Er den værd at smide penge efter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender den ik, men den ser lækker ud.

Vi var rigtig glad for det der fod og hænder buk i de køredragter vi havde! Vh stine

Anmeld Citér

24. august 2015

DortheL

Har den. Lækker kvalitet. Vi har dog ikke brugt den endnu.

Anmeld Citér

24. august 2015

IngenKoPåIsen

Den ser vildt lækker ud og Joha plejer ikke at skuffe! :-) 

Anmeld Citér

24. august 2015

Aspek

du får lige mine tanker, selvom det ikke decideret er til denne dragt

Vi købte også en fleecedragt til vores nyfødte, men den blev alt alt for varm og var for svær at ånde i. Det duede ikke i bilen, da det endte med baby kampsvedte, det var bedre med en god varm trøje og så en dyne over. Og så vokser de små søde med lynets hast i starten, så det vil være meget begrænset hvor lang periode baby kan bruge den. 

Nu ved jeg ikke hvordan jeres budget er, men hvis der skal prioriteres, så vil jeg, hvis I vil have en køredragt, i stedet overveje at finde en brugt køredragt til nyfødt, både fordi de kan fåes til ingen penge og fordi mange af dem der sælger, kun har brugt dem få gange selv.

Anmeld Citér

24. august 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg har også en pige fra oktober. 

Vi havde også købt en fin fleecedragt, men den brugte vi kun to gange da hun simpelthen blev så varm i den. I stedet brugte vi en ulddragt, som min moster har strikket, og det fungerede bare så godt. Baby var aldrig klam eller svedig, men altid lun og tør  

Så min anbefaling må være, at finde en ulddragt Joha laver vist også en køredragt med uld i, men da er jeg ikke sikker på om den også har det der ombuk på ærmer og ben  

Anmeld Citér

24. august 2015

Lenchick

Jeg vil til en hver tid foretrække en ulddragt da de små babyer får det for varmt i de syntetiske fleecedragter. 

Du kan få så mange fine dragter i uld!

Se lige feks denne lækre sag fra Engel

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=6199

Anmeld Citér

24. august 2015

hmg86

StineW79 skriver:

Kender den ik, men den ser lækker ud.

Vi var rigtig glad for det der fod og hænder buk i de køredragter vi havde! Vh stine

Godt at høre andres mening.. tak 

Anmeld Citér

24. august 2015

Rockertand

hmg86 skriver:

Nogen der kender denne køredragt fra Joha eller har lidt tanker om den? Kan godt lide at der er ombuk ved hænder og fødder, at hætten kan tages af og at den ikke er alt for tyk.. og så kan den bruges til både dreng og pige da vi ikke kender kønnet... skal siges der er tale om en oktober baby..

Den ser fin ud, jeg læser det bare ikke, som om den har "rigtige" ombuk ved hænder og fødder som f.eks. Hummel, står der ikke bare brede ribkanter? 

Ville også vælge rigtig uld i stedet for syntetisk.

Anmeld Citér

24. august 2015

StephanieNajim

hmg86 skriver:

Jeg har den samme til mine drenge bare i lyseblå, jeg har været rigtig glad for dem (har 2 da jeg har tvillinger), synes de er rigtig lækre og en god kvalitet ☺ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.