Blestop - fortsætte eller holde pause?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
bumleogtot skriver:

Tak for dine svar :-) Det lyder til at din søn var mere motiveret til blestop, når han var så god til at komme og sige til. Det lyder godt nok spændende med potten så tidligt. Her fik han den, da han var 15 mdr. Jeg havde også mange intentioner om at bruge babytegn, men havde svært ved at lære alle dem, jeg havde brug for. Så det blev desværre til for lidt. Kan du anbefale et produkt, som er godt til at lære babytegn. Synes det er svært at vide, om de er værd at købe, de dvd'er jeg har kigget på. Jeg kunne jo egentlig bare godt tænke mig en opslagsbog, men har endnu ikke fundet sådan en. Ja undskyld, det blev lige et sidespring :-)

Vi brugte kun for mad, mere, bryst, høre, tisse og vand. Det blev desværre aldrig til mere, men det var nok 

Baby tegn er fantastiske, men svært at lære alle tegn, det fandt vi ud af og derfor implementerede vi kun de vigtigste. 

Med hensyn til toilet, så tag ham på, på faste tidspunkter, så det kommer et genkendeligt mønster over det for jer selv og for ham. Det mit råd, det for han kan så meget så tidligt,i betragtning af hvor kort tid det egentlig er han har kendt potten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.