Alle jer der ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Mie A

har givet lyd fra sig vedrørende den 24. oktober... HVORFOR??

Synes der mangler mange....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Sweet1978

Jeg hoppet lidt ud af gruppen igen, skriver mere i de generelle debatter og der er mange møder der også. Ydermere skal jeg holde fødselsdag d. 24 /10

Anmeld

16. september 2009

bette

synes ikke lige jeg magter det med indflytning og indflytterfest..

Anmeld

16. september 2009

ivfmarie

Jamen jeg vil rigtig gerne, og jeg regner også med at få det kringlet så jeg kan komme med. Meeen jeg er altå ikke 100% sikker, derfor har jeg ikke skrevet mig på i tilmeldelses-tråden (det er vist et selvopfundet ord.. )

Jeg ved mere i næste uge, når jeg har clearet med arbejde og babysitter.. nåja, manden skal vel også være indforstået med det....

Marie - vil rigtig gerne i hegnet på Fyn!!

Anmeld

16. september 2009

linemus

Jeg går lidt og venter på, at der er nogle af de andre nordjyder, der melder sig, så vi kan deles om rejseudgiften, for vi har godt nok mindre end lidt at gøre med... og så skal jeg lige ha' det arrangeret, hvis det andet ellers falder på plads.

Hvad med Loggi - er hun forsvundet igen?

Kaufi, vil du ikke med?

Anmeld

16. september 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Jeg går lidt og venter på, at der er nogle af de andre nordjyder, der melder sig, så vi kan deles om rejseudgiften, for vi har godt nok mindre end lidt at gøre med... og så skal jeg lige ha' det arrangeret, hvis det andet ellers falder på plads.

Hvad med Loggi - er hun forsvundet igen?

Kaufi, vil du ikke med?

Jeg regner med at vi to ihvertfald kører sammen, ikk? Og så kan vi samle et par stykker op undervejs - så er transportudgifterne til at overkomme...

Marie - håber håber håber

Anmeld

16. september 2009

Helle30

Jeg har været lidt åndsfraværende som følge af vores hunds forsvinden, død og begravelse. Det skal jeg beklage.
Jeg svarer i tråden om.. få sekunder.

- Helle

Anmeld

16. september 2009

Tikki

Jeg har først lige set at der er noget d. 24. okt og jeg skal først have det clearet med manden. Jeg kan først svare ret tæt på datoen, men jeg vil gerne komme, hvis alt går op.

Anmeld

16. september 2009

Lise

Jeanette skriver:

Jeg har først lige set at der er noget d. 24. okt og jeg skal først have det clearet med manden. Jeg kan først svare ret tæt på datoen, men jeg vil gerne komme, hvis alt går op.

Jeg har plads i bilen

Anmeld

16. september 2009

Tikki

Lise skriver:

Jeg har plads i bilen

Lyder skønt  Jeg trænger vist til at blive luftet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.