Eksperthjælp: Pludselig død og at være i chok.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
2 svar
3 synes godt om
20. august 2015

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

min kæreste døde i armene på mig d. 13/07-15, hvordan kommer jeg videre uden den grimme oplevelse ? går til psykolog, men synes ikke det hjælper.

Anne-Mettes svar

Kære du.

Du er i chok og går rundt i en bobbel .....Det er rigtig vigtigt at du hurtig kommer i en sorg gruppe, så du kan dele med andre og få bearbejdet oplevelsen ,som altid vil være en del af dig.Du skal have redskaber til at komme ud af din bobbel.Gennem sorg terapi og homøpatisk medicin samt meditation vil du kunne bearbejde din oplevelse og lære at leve med den.Da jeg ikke ved hvad der egentlig er sket og hvorfor, din alder mm er det svært at rådgive yderligere ,så du er meget velkommen til at maile mig amgammelgaard@gmail.com eller ringe 51923036.

Helt naturlig homøopati:

Gå straks i helsekosten og køb 1 flaske aurum samt 1flaske camomillacomp og tag 3x 20 dråber i et glasvand tre til fire gange om dagen.Til natten kan du købe Bach Rescue dråber og tage en pipette i lidt vand.Samt køb en flaske  Floradix magnesium  urte magnesium eleksir og følg vejledningen.Dette vil hjælpe dig så meget.❤️����

De Kærligste tanker Anne-Mette Gammelgaard

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. august 2015

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Du kommer ikke videre uden den grimme oplevelse, men du kommer videre med den grimme oplevelse. Og på et tidspunkt blover den oplevelse en du kan tage frem og se på i strakt arm uden alle chokfølelserne, uden den får der ned i det sorte hul.

Umiddelbart ville mit bedste råd være at finde ligesindede, finde nogle har stået eller står der hvor du står, nogle hvor du kan se livet fortsætter til trods.

Anmeld Citér

20. august 2015

Paradisæblet

Profilbillede for Paradisæblet
lineog4 skriver:

Du kommer ikke videre uden den grimme oplevelse, men du kommer videre med den grimme oplevelse. Og på et tidspunkt blover den oplevelse en du kan tage frem og se på i strakt arm uden alle chokfølelserne, uden den får der ned i det sorte hul.

Umiddelbart ville mit bedste råd være at finde ligesindede, finde nogle har stået eller står der hvor du står, nogle hvor du kan se livet fortsætter til trods.

Jeg er helt enig, så derfor en sorggruppe med ligesindede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+