Preggyindlæg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Millebasse

What to do...?

Som i nok ved er jeg blevet sygemeldt pga. dumme plukveer og igår efter at have gået en lille tur, følte jeg virkelig at mit underliv var ved at falde ud samtidig med nogle ømme plukveer!! YAKS...

Min jordemoder har tlf.tid nu... Burde jeg lige gribe knoglen og ringe til hende??

Camilla 22+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Tut

Ja, gør det endeligt.

Hellere en gang for meget.

Mette 28+5

Anmeld

16. september 2009

Marco2

Har du ringet?

Anmeld

16. september 2009

Mie A

Ja, du skal helt sikkert lige ringe og snakke med hende.
Giv en update bagefter...

Anmeld

16. september 2009

Millebasse

Så har jeg snakket med jordemoderen og hun var meget bekymret også pga. min forhistorie da jeg ventede Bastian..

Jeg skulle have max hvile og så skulle jeg tage til lægen imorgen med en urinprøve for at udelukke en blærebetændelse og så tænkte hun at det næste skridt ville være en indlæggelse til aflastning og så skulle jeg absolut ikke tilbage på arbejdet igen!!

Ved ikke helt hvad jeg skal føle og ikke føle...

Anmeld

16. september 2009

Kaufie

Du skal føle at du gør alt hvad du kan for dit ufødte barn - at du nu har snakket med JM og imorgen din læge gør, at du sikrer dig at du får den bedste vejledning i hvordan du skal passe bedst muligt på dig selv og bebsen.

Men øv, hvis du allerede nu skal indlægges, så håber du "slipper" med en gang let blærebetændelse.

Anmeld

17. september 2009

Millebasse

En lille update..

Jeg har været ved lægen og har IKKE blærebetændelse, så det kan udelukkes som problemet med mine plukveer...

Så nu er jeg fuldtitdssygemeldt indtil jeg går på barsel og må igen absolut ingenting....

Lægen lyttede lige hjertelyd på lillepigen for at sikre sig at hun havde det godt og det havde hun heldigvis

Camilla - som er træt efter en dag hvor Bastian både har været til fysioterapeut og ergoterapeut...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.