Er hvad jeg har fået konstateret. Har en datter på snart 4 år og en datter der lige er fyldt 1 år. Jeg kan slet ikke kende mig selv, og så alligevel føles det ikke som om at jeg er "forkert" , det føles mere og mere som om det bare er sådan jeg er. Når jeg ser på min yngste datter så føler jeg slet ikke hun er min. Hun føles fremmed for mig, og nu er det blevet så slemt så min store datter og deres far (min mand) også føles fremmede. Det meste af tiden ønsker jeg dem langt væk, jeg føler mit hovede kan eksplodere når som helst, sådan rent fysisk. Jeg er fuldstændig handlingslammet! Jeg kan sidde og se på den store laver ballade, driller sin søster eller lign, men jeg KAN ikke bevæge mig over til hende for og stoppe hende. Jeg kan ikke sige noget. Selvom jeg ved jeg skal og jeg også gerne vil..... Hvis den yngste græder så føler jeg jeg er på randen til og blive sindssyg, som om jeg er tæt på og ende i en psykose jeg aldrig kommer ud af igen. Min mand (som "heldigvis" er jobsøgende) har overtaget alt derhjemme, det huslige og børnene . Jeg handler faktisk kun ind og laver så mad når jeg magter det. jeg føler mig fed og grim og ulækker og uduelig og ikke mindst som det værste menneske på hele jorden , at jeg kan svigte min familie sådan. skal starte til psykolog (hvor der er et halvt års ventetid) og ha taget blodprøver..... Så skal jeg nok ha medicin når blodprøverne er taget, men ved ikke hvad min læge tænker endnu.
Øv!!!!! Hvor er det forfærdligt! Har i mange mdr når jeg har kørt alene bare haft lyst til og slippe rattet og køre galt. Er så angst for kommunen, børnene, mine naboer som sladre hele tiden om alt og alle (og vi er lige flyttet ind) , har ikke lyst til og opleve mine børn blive ødelagt eller tvangsfjernede eller min mand der måske vil skilles til sidst . Og kan i det hele taget bare ikke holde mig selv ud, kigge mig i spejlet og jeg får lyst til og brække mig, jeg kan slet ikke fatte det er mig!!! 

Har verdens bedste familie som vil tage ungerne så meget vi har brug for, men har sagt jeg kun vil ha det i weekenderne da jeg er bange for hvad børnehaven vil sige hvis de opdager børnene bliver "aflastet" hos mine forældre osv....
Er der andre der har været så langt ude??? Kommer man nogensinde over på en lysere vej, eller hvad??
Anmeld
Citér